آرشیو دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۸، شماره ۶۷۰۷
سیاسی
۳

عسکراولادی در گفتگو با فارس: ایران در هیچ زمانی قدرتمند تر از امروز نبوده است

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر کسی بگوید ما لب پرتگاهیم، باید در جواب گفت این چه پرتگاهی است که ما در پیشرفت علمی جزء 10 کشور جهان شده ایم و در دنیای اسلام بدون حضور جمهوری اسلامی نمی توان تصمیم گیری کرد و از این رو کشور هیچ گاه در این حد از قدرت نبوده است.

حبیب الله عسکراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با فارس، اظهار داشت: شرایط کشور به گونه ای است که حتی بعد از انقلاب نیز هیچ گاه چنین موقعیتی نداشته ایم.

وی افزود: حضور رئیس جمهور کشورمان را در در ژنو ببینید آن جا خراب کاری هایی بر علیه وی صورت گرفت که یکی از آنها اقدام جوان هایی بود که با لباس مضحک، گوجه به سمت رئیس جمهور پرتاب کردند اما وی از حضار خواست که این ها را ببخشند چرا که از دانش برخوردار نیستند و چنین برخوردی که از سوی احمدی نژاد صورت گرفت قدرت بسیاری را می طلبد.

وی افزود: تعدادی از اروپائیان که حدود60 تا70 نفر بودند با هم جلسه را ترک کردند و احمدی نژاد آنها را نگاه می کرد و وقتی که آنها خارج شدند با آرامش شروع به ادامه صحبت کرد؛

عسکراولادی گفت: در آغاز سخنرانی احمدی نژاد صلوات بر پیامبر (ص) و عترت معصوم آن حضرت وجود داشت که این در صحنه های بین المللی یک کار ابتکاری بود و به دنبال آن نیز برای فرج مولایمان دعای «اللهم عجل لولیک الفرج» را خواند. دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: حدود 1800 نفر در جلسه حضور داشتند و تمام حرف های وی را گوش کردند؛ حال اگر کسی بگوید ما لب پرتگاهیم، باید در جواب گفت این چه پرتگاهی است که ما در پیشرفت علمی جزء 10 کشور جهان شده ایم و در دنیای اسلام بدون حضور جمهوری اسلامی نمی توان تصمیم گیری کرد و از این رو کشور هیچ گاه در این حد از قدرت نبوده است.