آرشیو چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۸۱۳
بورس - شرکت ها
۱۰

پرداخت سود سهام عدالت خبرنگاران در سال آتی

مهر - مدیرعامل کارگزاری سهام عدالت از پرداخت سود سهام عدالت مرحله سوم در آینده ای نزدیک و اتمام کارهای شناسایی خبرنگاران برای دریافت سهام عدالت خبرداد و اعلام کرد، سود سهام عدالت مرحله دوم تاکنون به یک میلیون و 800 هزار نفر به میزان 130 میلیارد تومان پرداخت شده است.

محمدجواد شیخ با بیان اینکه قرار است به زودی پرداخت سود سهام عدالت مرحله سوم نیز آغاز شود، گفت: اما هنوز میزان دقیق سود سهام عدالت مرحله سوم و زمان دقیق پرداخت سود مشخص نشده است. مدیرعامل کارگزاری سهام عدالت با بیان اینکه پرداخت سود سهام عدالت مرحله سوم از بخشی از مشمولان آن آغاز خواهد شد، افزود: مرحله سوم شامل کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری و نیروهای مسلح می شود که پرداخت سود مرحله سوم با پرداخت سود به بخشی از این افراد آغاز می شود. وی همچنین از پرداخت سود سهام عدالت مرحله دوم به یک میلیون و 800 هزار نفر از مجموع 4 میلیون و 600 هزار نفر به میزان بیش از 130 میلیارد تومان تاکنون خبرداد. مدیرعامل کارگزاری سهام عدالت در بخش دیگری از سخنان خود از اتمام کارهای شناسایی خبرنگاران برای دریافت سهام عدالت خبرداد و با بیان اینکه با تکمیل فرم مربوطه و تحویل آن، خبرنگاران نیز

هم اکنون دارای سهام عدالت هستند، گفت: به زودی برگه ای به عنوان دارنده سهام عدالت تحویل خبرنگاران خواهد شد و از سال آینده نیز به آنها سود پرداخت می شود.