آرشیو چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۸۲
شهرستان ها
۱۱

برگزاری اولین یادواره شهدای روحانی قاینات

قاین - خبرنگار کیهان:

اولین یادواره شهدای روحانی شهرستان قاینات با حضور سردار ذوالنوری جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی قاین برگزار شد.

در این یادواره که بخشی از خاطرات و وصایای شهدای گرانقدر طلبه و روحانی قاینات مورد توجه قرارگرفت، فرزندان معزز شهدا در ارائه مقالات و نکاتی از وصیتنامه شهدا بر پیروی از امام و رهبری و ادامه راه شهدا به عنوان رمز استقلال و پیروزی نظام اسلامی تاکید کردند.

حجت الاسلام بهرامپور دبیر اولین یادواره شهدای روحانی شهرستان با ارائه گزارش آماری گفت:40 درصد از شهدای روحانی استان خراسان جنوبی متعلق به این شهرستان است که نشان از حضور گسترده و موثر روحانیت آگاه و انقلابی قاینات در دفاع مقدس دارد.

حجت الاسلام ذوالنوری جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در سخنانی با ارائه تحلیلی از وضعیت کشور و با اشاره به مسئله انتخابات خواستار شرکت حداکثری و آگاهانه آحاد ملت در انتخابات شد و گفت: حضور در انتخابات و سرنوشت کشور ادامه راه امام وشهداست که مقام معظم رهبری نیز بارها به اهمیت این مسئله تاکید کرده است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه راه امام و شهدا را راه نجات کشور دانست و گفت: کشور امروز بیش از هر زمان به اخلاص شهدا نیاز دارد و جوانان و نوجوانان باید هرچه بیشتر با آرمانهای شهدا آشنا شوند.