آرشیو شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۷۴
صفحه آخر
۱۶

چهره ها

؟کنسرت علیرضا قربانی در سوئیس: علیرضا قربانی به همراه گروه اشتیاق امروز در یک فستیوال بین المللی در سوئیس به اجرای برنامه می پردازد. در این فستیوال بین المللی که گروه هایی از اسپانیا، هلند، آرژانتین، امریکا و... به اجرا می پردازند او به همراه گروه اشتیاق به روی صحنه می روند.

؟کلینت ایستوود دکترای افتخاری گرفت: کلینت ایستوود جایزه ویژه «انستیتو فیلم امریکا» را دریافت کرد. برای اهدای جایزه به ایستوود مراسم خاصی توسط انستیتو برپا شد. ایستوود با بیان این نکته که مدت زمان زیادی انتظار کشید تا چنین دکترا و دیپلمی را به دست آورد، گفت: من هیچ وقت به مدرسه فیلم یا دانشگاه سینمایی نرفتم، زیرا وقتی من کارم را شروع کردم هنوز چنین چیزی خیلی جدی نشده بود.

؟تکنوازی تار کیوان ساکت: کیوان ساکت در نخستین کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری فرهاد فخر الدینی در سال 88 به تکنوازی تار می پردازد. ارکستر موسیقی ملی ایران از 28 تا 30 خردادماه سال جاری در تالار وحدت کنسرت خود را برپا می کند و در این اجرا کیوان ساکت به تکنوازی تار می پردازد. این کنسرت که نخستین برنامه ارکستر ملی در سال جاری محسوب می شود، ساعت 21 اجرا خواهد شد.