آرشیو پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۸۹
اخبار کشور
۱۴

وزیر اطلاعات: تعدادی از سرشاخه ها و عناصر اصلی آشوب های تهران دستگیر شدند

وزیر اطلاعات اعلام کرد که تعدادی از سرشاخه ها و عناصر اصلی آشوب ها و اخلال گری هایی که در روزهای گذشته در شهر تهران به وقوع پیوست، توسط ماموران وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ها غلامحسین محسنی اژه ای در پایان نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در پای صندوق های رای گفت: ما باید شکرانه این نعمتی که مردم در 22 خرداد آفریدند را با کار و تلاش و جدیت بیشتر پاسخ دهیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره نقاط ضعف و قوت وزارت اطلاعات که از سوی یکی از خبرنگاران مطرح شد، اظهار داشت: در هر کاری نقاط ضعف و قوت وجود دارد و ما هم معتقدیم که در کار خود دارای نقاط ضعفی هستیم که باید در آینده آنان را برطرف کنیم. به اعتقاد من، وزارت اطلاعات درخصوص پیش بینی مسایل امنیتی دارای نقاط ضعف بوده که باید حتما درآینده این نقیصه برطرف شود. وی همچنین به آشوب هایی که روزهای گذشته در تهران رخ داد، اشاره و اضافه کرد: وزارت اطلاعات همراه با سایر دستگاه های نظامی و انتظامی مسئولیت هایی دارد و در این راستا از تمام توان خود استفاده می کند تا اخلالگران و افرادی را که احیانا جزء گروهک ها هستند و در صفوف مردم رخنه کرده و دست به تخریب و آشوب می زنند، شناسایی و آنان را از صف مردم جدا کند. اژه ای با بیان این که «وزارت اطلاعات وظیفه دارد این افراد خرابکار را شناسایی و برای مجازات به دستگاه قضایی معرفی کند»، اظهار امیدواری کرد وزارت اطلاعات با همکاری مردم بتواند هرچه سریعتر بقیه عناصر اصلی این آشوب ها را شناسایی و دستگیر کند.