آرشیو پنجشنبه ۴ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۹۵
شهرستان ها
۱۱

تحول مدیریتی در حوزه شهرسازی شهرداری مشهد آغاز شد

مشهد-خبرنگارکیهان:

تحول مدیریتی در حوزه شهرسازی شهرداری مشهد با تودیع و معارفه رئیس شهرسازی منطقه 10 آغاز شد.

هادی جاوید، معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد در مراسم تودیع و معارفه رئیس شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 10 گفت: محول شدن بیشتر امور شهرسازی شهرداری های مناطق به ستاد دلایل مختلفی از جمله نبود نیروهای متخصص و کارآمد داشته که یکی از دغدغه های اصلی این معاونت تغییر نگرش این سیستم است.

وی تقویت نیروی متخصص و کارآمد مناطق را یکی از راهکارها عنوان کرد و افزود: با تحقق این امر حجم کارهای مناطق دیگر به ستاد سرازیر نمی شود که باعث سرعت کار شهروندان می شود.

وی بزرگترین هدف معاونت را رضایت مردم دانست و اظهار داشت: با توجه به این که بیش از 70درصد مراجعین به شهرداری به واحد شهرسازی و معماری مربوط می شوند باید این واحد با فعالیتهای ویژه خود و ارائه خدماتی ویژه به شهروندان رضایت نسبی مردم را از شهرداری فراهم سازد.

مهندس جاوید تاکید کرد: اولین گام جهت رضایتمندی مردم آشنایی آنان با حقوق خویش است زیرا اکثر مراجعین از فعالیتهایی که انجام می دهند اطلاعی ندارند و باید در همین راستا آگاه سازی مردم به طور وسیع صورت گیرد.

گفتنی است مهندس صفری به عنوان رئیس شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 10 منصوب شد و از حمایت مهندس کریمی نیز تقدیر به عمل آمد.

در پایان مراسم آقایان ضابطیان، موسوی و حسینی به ترتیب مسئولان شهرسازی و معماری نواحی یک، سه، چهار و خانم قاسمی ناحیه دو منطقه 10 شهرداری مشهد انتخاب شدند.