آرشیو پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۹۶
صفحه آخر
۱۲

پس از نمایش در «کارلووی واری»

فیلم «بیست» به جشنواره «ورشو» می رود

فیلم سینمایی «بیست» که این روزها در بخش رقابتی جشنواره «کارلووی واری» جمهوری چک حضور دارد، بلافاصله پس از این جشنواره در جشنواره فیلم تابستانی «ورشو» با حضور عبدالرضا کاهانی به نمایش درخواهد آمد.

جشنواره فیلم «کارلووی واری» که تا یازدهم جولای (20 تیرماه) برپا خواهد بود، طی روزهای گذشته سه نمایش برای فیلم «بیست» داشته است و دیگر نمایشی در جشنواره کارلووی واری ندارد. فیلم «بیست» در بخش مسابقه است و مجموعا 14 فیلم در این بخش به نمایش درآمده اند.

جشنواره «کارلووی واری» از جشنواره های الف و مهمی است که سکوی پرتاب فیلم به جشنواره های دیگر و بازاریابی آن است. همچنین مذاکراتی برای فروش این فیلم با چندین شرکت پخش و شبکه تلویزیونی آغاز شده است. نشریه معتبر ورایتی نیز نقد مثبتی بر این فیلم نوشته است. عبدالرضا کاهانی، مهتاب کرامتی، شیما منفرد تدوینگر فیلم، همراه با محمد اطبایی پخش کننده جهانی فیلم «بیست» در کارلووی واری حضور دارند که در هفته سپری شده کنفرانس مطبوعاتی فیلم با حضور آنان برگزار شد. به گزارش ایسنا نشریه روزانه جشنواره نیز در شماره اول خود فیلم های بخش مسابقه را معرفی کرده است که با مطلبی با عکسی از فیلم «بیست» همراه بود و «ویل تیزارد» نویسنده مطلب از فیلم «بیست» نیز ذکر کرده بود و در شماره های بعدی این نشریه روزانه نیز مصاحبه یی با عبدالرضا کاهانی منتشر شد.