آرشیو یک‌شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۸۵۹
ورزش
۳۱

فوتبال

کفاشیان: تا زمانی که به نفع فوتبال باشد می مانم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: تا زمانی که احساس کنم حضورم به فوتبال کمک می کند، به کارم ادامه خواهم داد. کفاشیان در مورد اینکه آیا به خاطر بحث استعفا که یحیی زاده مطرح کرده، از مجلس دلخور است، گفت: من دلخور نیستم؛ چرا که همه در این مورد صحبت می کنند، اما تا زمانی که به نفع فوتبال باشد، در مسوولیت خودم حضور خواهم داشت.

افشین قطبی وارد ایران شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران صبح دیروز وارد تهران شد. قطبی قرار بود بعد از ظهر دیروز در جلسه ای با رییس فدراسیون فوتبال شرکت کند، اما این جلسه به 2 روز آینده موکول شد. قطبی قرار است در این جلسه برنامه هایش را ارائه و دستیارانش را نیز معرفی کند. تیم ملی ایران 21 مرداد در دیدار دوستانه به مصاف بوسنی می رود.

اسکولاری به دنبال بازیکن مس کرمان

فیلیپ اسکولاری، سرمربی نامدار و اسبق تیم ملی بزریل که در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان است به دنبال جذب ادینهو، بازیکن برزیلی تیم مس کرمان است.این موضوع تاکنون با مخالفت شدید کادر فنی و مدیریت تیم مس واقع شده است.

برای نیکبخت و عمران زاده کارت بازی صادر نمی شود

رییس سازمان لیگ گفت: تمام بندهای انضباطی منشور اخلاقی به آیین نامه جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اضافه می شود، اما محرومیت محکومان به قوت خود باقی است. عزیزا... محمدی گفت: به رغم برخی تلاش ها برای بخشش بازیکنان محروم شده، اما به هیچ وجه کارت بازی برای علیرضا نیکبخت واحدی و حنیف عمران زاده جهت حضور در لیگ نهم صادر نمی شود.