آرشیو چهارشنبه ۱۴ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۶۷۶۹
شهرستان ها
۱۵

به مناسبت روز صدا و سیما؛

10 پروژه رادیویی و تلویزیونی در خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد - خبرنگار رسالت:

10 پروژه رادیو و تلویزیونی به مناسبت روز صدا و سیما در خراسان شمالی افتتاح شد.مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد گفت: از این تعداد پروژه هشت مورد مربوط به پروژه های تلویزیونی و دو مورد مربوط به پروژه های رادیویی است.

مهدوی زاده افزود: با افتتاح این تعداد پروژه بیش از 51 هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش برنامه های رادیو و تلویزیونی قرار خواهد گرفت.وی تصریح کرد: این پروژه ها با هزینه کرد 1 میلیارد و 900 میلیون ریال در شهرستانهای بجنورد، جاجرم و مانه و سملقان به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت صدا و سیمای استان 2 رویکرد نرم افزاری و سخت افزاری را در دستور برنامه کاری امسال خود قرار داده است. وی اضافه کرد: رویکرد سخت افزاری ما افتتاح شبکه محلی استان و رویکرد نرم افزاری ما بالابردن کیفیت برنامه های صدا و سیمای استان است. وی ابراز امیدواری کرد در سال 89 تمام نقاط خراسان شمالی تحت پوشش صدا وسیمای استان قرار گیرد.

معاونت سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه گفت: از محل اعتبارات استانی 15 میلیارد ریال به ساخت محل جدید صدا و سیمای استان تخصیص یافته است.

کاظمی عملکرد صدا و سیمای خراسان شمالی در انتخابات را خوب برشمرد و افزود: صدا و سیما توانست تمام لحظات انتخابات را به صورت شفاف پوشش دهد.