آرشیو شنبه ۱۷ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۳۰
شهرستان ها
۱۱

جانشین فرمانده انتظامی استان: جاده های خراسان رضوی با 120 گشت نامحسوس کنترل می شود

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: برای جلوگیری از حوادث جاده ای و تامین امنیت زائران و شهروندان 120 گشت نامحسوس و 14 گشت موتوری جاده های استان را کنترل می کنند.

محمدکاظم تقوی در جمع خبرنگاران ادامه داد: گشت های نامحسوس و گشت موتوری با استفاده از تجهیزات پیشرفته در کنار 120 گشت محسوس نظارت و کنترل ترافیک جاده های منتهی به استان را برعهده دارند.

وی درصد دقت در کنترل ترافیک و مهار رانندگان متخلف را از سوی ماموران پلیس راه بالادانست و اظهار داشت: تمامی 22 ایستگاه سیار و 16 پاسگاه پلیس راه استان به کیت های آزمایش از طریق بزاق دهان و کیت های ادراری برای الکل سنجی و تست اعتیاد رانندگان مجهز شده اند.

سرهنگ یوسف پورعلی فرمانده پلیس راه استان خراسان رضوی نیز در این نشست از دو بانده شدن محور مشهد - تربت حیدریه تا نزدیکی رباط سفید خبر داد و افزود: برای حل مشکلات مقطعی رباط سفید تا تربت حیدریه، پلیس راه پیشنهاد تغییر مسیر کلیه وسایل نقلیه از رباط سنگین به رباط سفید را به اداره کل راه و ترابری ارائه کرده است و در صورت تصویب به اجرا درمی آید.

وی با اشاره به سنت حسنه چراغ برات در نیمه شعبان گفت: طی روزهای 13 تا 15 مرداد ماه جاری به منظور کنترل و روان سازی ترافیک، 35 گشت خودرویی، 10 تیم گشت موتوری و 65 گشت پیاده در مسیرهای منتهی به آرامگاه های مشهد مستقر هستند.

پورعلی افزود: براساس این طرح از ورود خودروهای سنگین به محدوده بهشت رضا جلوگیری می شود و مسیر برگشت از بهشت رضا به مشهد در روزهای یاد شده از ساعت 18 بعدازظهر یک طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه استان اعمال محدودیتهای ترافیکی را در ایام چراغ برات از ساعت 17 تا 20 ذکر کرد.