آرشیو یکشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۶۷۷۸
سیاسی
۳

زاکانی: نامه نگاری کروبی فعالیت های تبلیغاتی را به ذهن متبادر می کند

عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به ادعای اخیر کروبی گفت: این گونه اقدامات پیش از اینکه اصلاحگرایانه تداعی کند، فعالیت های تبلیغاتی را بیشتر به ذهن متبادر می کند.

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران و عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان مجلس درگفتگو با فارس در پاسخ به ادعای اخیر کروبی در قالب نگارش نامه به هاشمی رفسنجانی، گفت: در واقع این نامه یک مضمونی داشت که فارغ از درست یا اشتباه بودن آن، این گونه مراودات و اقدامات مسئولین در هر سطحی محل اشکال است. وی افزود: این گونه اقدامات یکسری از فعالیت های تبلیغاتی را بیشتر به ذهن متبادر می کند تا اقدامی اصلاحگرایانه، از این رو اگر اشکالی هم در نظام باشد که هر روز نظام در مسیر خودش می بایست اشکالاتش را پس از دیگری اصلاح کند، این نوع اقدامات و نامه نگاری ها نه تنها منجر به اصلاح نمی شود بلکه ضررهای بسیاری را با خود همراه دارد. اگرچه با پیگیری های کمیته ویژه مجلس و اظهارات آقای لاریجانی رئیس مجلس معلوم شد که از اساس این ادعا و موضوع نامه وی نادرست بوده است. زاکانی در تحلیل خود از آفت های این نوع نامه نگاری ها، اظهار داشت: بی اعتمادی مردم به نظام اسلامی و سست کردن پایه های اساسی نظام از آفت های این نوع اقدامات است. وی مشوش کردن فضای عمومی کشور، ایجاد اختلال در مسیر حرکت ملت و نیز سوء استفاده دشمنانی که دستشان به خون ملت ها آغشته است را از دیگر آفت های این نوع نامه نگاری های غیرمستند و اشتباه عنوان کرد و افزود: ضمن اینکه با این ادعاها از ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام چهر ه ای نازیبا ترسیم می شود، به ادعای دشمنانی که سالیان گذشته کوشیده اندچهره منفی از اسلام و ایران اسلامی را با رفتار دست نشاندگان خود و سایر گروه های خشونت گرا نشان دهند کمک می کند.

به گفته این نماینده مجلس این گونه اقدامات راه را به سمت و سویی می برد که کسانی خودشان متهمان اصلی عرصه جنایتکاری در جهان هستند و انسان ها را فقط به خاطر اعتقاداتشان مورد آزار و اذیت قرار می دهند از آن بر علیه نظام اسلامی استفاده کنند.