آرشیو پنجشنبه ۵‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۲۶۴۵
ورزش
۱۸

با انتقاد از نیمکت نشینی های متوالی

تیموریان: از فولام جدا می شوم

طگروه ورزش: آندرانیک تیموریان که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول انگلیس بازی کرد، امیدوار بود پس از بازگشت دوباره به فولام، به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کند؛ اما یک مصدومیت بی موقع از ناحیه مچ پا، باعث شد او همچنان برای فولام یک بازیکن نیمکت نشین باقی بماند.

آندو در مورد آخرین وضعیت آمادگی اش به سایت گل گفت: «در حال حاضر تمرینات ویژه ای را پشت سر می گذارم و قرار است از 10 روز دیگر تمرینات سبکی را آغاز کنم، اما فعلامعلوم نیست که چه زمانی شرایط بازی را پیدا کنم.»

به این ترتیب آندو یکی از غایبان تیم ملی در 2 بازی دوستانه هفته آینده مقابل بحرین و ازبکستان خواهد بود. او که اصلادوست ندارد در لیگ برتر انگلیس یک نیمکت نشین باشد، در ادامه افزود: «اگر خوب یا بد تمرین کنم روی هاجسون هیچ توجهی به من ندارد که این برای من ناراحت کننده است. من دلم نمی خواهد در این سن و در دوران جوانی روی سکوها بنشینم و تماشاگر بازی دیگران باشم. متاسفانه هیچ فرصتی به من داده نشده و با این شرایط دوست دارم از فولام جدا شوم.»آندو تاکید کرد: «من حتی در مورد نیمکت نشینی با هاجسون حرف زدم، ولی او هیچ وقت جواب قانع کننده ای نداشت، حتی می توانید از قطبی بپرسید که چقدر آماده بودم، ولی در این شرایط نیمکت نشین شدم. البته من هیچ وقت ناامید نمی شوم و به توانایی های خودم اعتقاد دارم و امیدوارم که هرچه زودتر این شرایط را تغییر بدهم.»