آرشیو پنجشنبه ۱۹‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۴۳۰۸
ایران زمین
۱۹

مدارس ارومیه 30 دقیقه زودتر از ادارات شروع به کار می کنند

گروه«ایران زمین»- با فرا رسیدن مهر ماه و با هدف کنترل ترافیک، مدارس ارومیه 30 دقیقه زودتر از ادارات این شهر فعالیت می کنند.

محمد حضرت پور نایب رئیس شورای شهر ارومیه، با اشاره به وضعیت ترافیک شهر اظهار داشت: شورای ترافیک شهرستان در راستای کاهش بار ترافیکی اوایل و پایان ساعات کاری اقدام به مصوب کردن این امر کرد و از مهرماه امسال مدارس ارومیه زودتر از ادارات فعالیت خود را آغاز می کنند.وی اضافه کرد: با اجرایی شدن این مصوبه، آن دسته از اولیایی که می خواهند قبل از حاضر شدن در ادارات خود، فرزندانشان را به مدرسه انتقال دهند، به راحتی این کار را انجام خواهند داد و دیگر شاهد به وجود آمدن گره ترافیکی در نقاط مرکزی و شلوغ شهر نخواهیم بود.

حضرت پور با بیان اینکه کنترل گره های ترافیکی شهرازبه وجود آمدن ترافیک سنگین جلوگیری می کند، بیان داشت: با احداث و بازگشایی زیرگذر و روگذر تقاطع خیابان های سربازان گمنام و شهید بهشتی ارومیه که طی هفته گذشته صورت گرفت، یکی از مهمترین نقاط پر رفت و آمد شهر از بار ترافیکی سنگین نجات یافت و تاثیر ترافیکی این پروژه در ترافیک خیابان های مرکزی شهر و نزدیک به این تقاطع نیز کمتر شد.

به گزارش مهر،نایب رئیس شورای شهر ارومیه همچنین ازاقدامات ویژه دیگری برای کنترل ترافیک شهرخبر داد و گفت: امسال از مهرماه تاکسی هایی که به عنوان سرویس مدارس فعالیت می کنند، می توانند از مسیرهای ویژه عبور اتوبوس ها نیز استفاده کنند. همچنین به آموزش و پرورش تاکید شده است در انتخاب سرویس های مدارس از خودروهای با ظرفیت بیشتر استفاده کنند.