آرشیو یکشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۲۰۵۱
اجتماعی
۱۰

جوابیه شرکت آب های معدنی دماوند

پیرو درج خبری درباره شرکت آب های معدنی دماوند در تاریخ 17/6/88، ضمن تکذیب کلیه مفاد آن مواردی را جهت استحضار خوانندگان به عرض می رساند. مستدعی است طبق قانون مطبوعات در همان صفحه به چاپ آن بپردازید. 1- شرکت آب های معدنی دماوند به عنوان اولین و بزرگ ترین تولیدکننده آب های معدنی در ایران، صادرات گسترده یی به اقصی نقاط جهان منجمله کشورهای همسایه داشته و از بدو آغاز به این فعالیت تاکنون هیچ محموله یی از این شرکت از مقاصد صادراتی عودت داده نشده و هیچ گونه مدرکی دال بر این مدعی در نهادهای ذی ربط وجود ندارد.

2- شرکت آب های معدنی دماوند به طور مرتب در سال میلیون ها بطری آب معدنی تولید می نماید و میزان تولید این شرکت از آغاز به کار آن تاکنون صدها میلیون بطری آب معدنی بوده است که همه این تولیدات دارای نشان ملی استاندارد و همچنین دارای تاییدیه های

ISO 14001:2004، ISO 22000:2005،

ISO 9001: 2008 و طی این مدت هیچ گونه موردی دال بر سالم نبودن تولیدات آن وجود ندارد و اگر در مواردی نادر نیز حاکی از تغییر کیفیت آن بوده باشد مربوط به نگهداری غیراصولی برخی از عرضه کنندگان آب به لحاظ نگهداری در محیط نامساعد و قرار گرفتن بطری ها در معرض گرما و نور خورشید است.

3- شرکت آب های معدنی دماوند شریک بزرگ ترین تولیدکننده و برند شماره یک جهان در زمینه آب معدنی است و آب معدنی دماوند نیز در طول حضور و فعالیت خود در ایران توانسته است به عنوان بزرگ ترین و مرغوب ترین شرکت فعال در این زمینه مطرح باشد و از این حیث آب معدنی دماوند به معروف ترین آب معدنی در منطقه خاورمیانه و آسیای میانه تبدیل شده است.

4- شرکت آب معدنی دماوند هیچ گاه در پی پاسخگویی به چنین اخبار کذبی نبوده و نیست ولی به جهت آنکه روزنامه اعتماد به عنوان روزنامه یی مهم، پرتیراژ و تاثیرگذار در کشور مطرح است، این توضیح ارسال تا جهت تنویر افکار عمومی و خوانندگان محترم آن روزنامه و مصرف کنندگان محصولات شرکت آب های معدنی دماوند درج گردد.