آرشیو چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۸، شماره ۴۳۳۱
داخلی
۵

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

هدف رهبری این است که گمراهان بیدار شده و توبه کنند

گروه سیاسی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حوادث پس از انتخابات تاکید کرد: با تدبیر رهبری و هوشیاری مردم توطئه دشمنان نقش بر آب شد و این توطئه در هاضمه انقلاب به گونه ای هضم شد که دشمن فکر نمی کرد انقلاب اسلامی ایران چنین هاضمه ای قوی داشته باشد.

به گزارش حزب موتلفه اسلامی، آیت الله محمد یزدی در دیدار دبیرکل اعضای شورای مرکزی و اعضای هیات اجرایی حزب موتلفه اسلامی افزود: اینکه عده ای می گویند ما نظام و حکومت را قبول داریم اما هر کجا با نظر و عقیده خودمان مخالف بود آن را ترویج می کنیم، قرآن عمل آنها را تایید نمی کند.

آیت الله یزدی با اشاره به شرایط پس از انتخابات تصریح کرد: شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که تردید داشته باشد در انتخابات اخیر یک توطئه و نقشه ای علیه نظام برای براندازی تنظیم شده بود، دشمن این انتخابات را آخرین فرصت خود می دانست که علیه نظام حرکتی انجام دهد. رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: شواهد زیادی وجود دارد که ما دیگر شک نداریم توطئه هایی علیه اساس نظام به وجود آمد و در این توطئه ها افراد و گروه هایی خواسته و یا ناخواسته شرکت کردند و برای مدتی وضعیت را به نقطه ای رساندند که برای نظام یک آسیب جدی بود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: خداوند کشتی انقلاب را از سال ها قبل به دست کسی سپرده است که جز خدا چیز دیگری را در نظر ندارد و برای خدا وارد میدان شده و عالی ترین تدبیر را انجام می دهد.

وی بیان داشت: اگر به دو نماز جمعه مقام معظم رهبری و خطبه های ایشان دقت کنیم متوجه می شویم تمام هدف مقام معظم رهبری این بود کسانی که راه را گم کرده اند بیدار شوند و توبه کنند. رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کسانی که این نظام را به خطر انداختند گناه کوچکی انجام ندادند و باید از این گناه توبه کنند.

وی خاطرنشان کرد: عده ای فکر می کنند مسئله اختلاف نظر میان دو دسته است، اصلا مسئله میان احمدی نژاد و موسوی نیست بلکه مسئله نظام است. برخی مصمم بودند در برابر اسلام و انقلاب و مردم بایستند، اما خدا خواست تیر آنها به سنگ بخورد.