آرشیو چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۸، شماره ۴۳۳۱
داخلی
۵

نظامی سابق اسرائیلی:نتانیاهو بازنده و احمدی نژاد برنده سخنرانی های سازمان ملل بود

گروه سیاسی - یک نظامی سابق و مخالف فعلی رژیم صهیونیستی در یادداشتی در میدل ایست آنلاین تصریح کرد: بررسی دو سخنرانی نخست وزیر اسرائیل و رئیس جمهور ایران نشان می دهد نتانیاهو بازنده و احمدی نژاد پیروز سخنرانی های سازمان ملل بودند.

گیلعاد آتزمون تصریح کرد: سخنرانی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل، نشانگر روح و منطق حاکم بر اسرائیل بود و وی در این سخنرانی، سیرت خشن اسرائیل را آشکار کرد.

● کارنامه ای به سیاهی کارنامه اسرائیل نیست

این تحلیلگر یهودی با بیان این که صهیونیسم به عنوان یک جنبش ناسیونالیستی هرگز نتوانسته است به سایر جنبش های ملی و مردمی احترام بگذارد، یادآور شد که به همین خاطر نتانیاهو هرگز نتوانست به ملت ایران و حکومتشان احترام بگذارد. فقط تصور کنید که نخست وزیر کابینه رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد از رفتار جمهوری اسلامی ایران با «زنان، اقلیت های مذهبی، همجنس بازان و دگر اندیشان» انتقاد کرده است.

این نویسنده با اشاره به بخش هایی از سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در آن از این رژیم به عنوان پیشرو در خدمت به رشد علم و رفاه بشریت یاد شده بود، تصریح کرد: برعکس این اظهارات، اسرائیل نه تنها در راستای خدمت به بشریت گامی پیش ننهاده بلکه کاملا به عکس آن رفتار کرده است. اگر اسرائیل واقعا از پیشرفت های علمی استقبال می کند، پس چرا چنین واکنشی در برابر برنامه هسته ای ایران از خود به نمایش گذاشته است؟ واقعیت این است که صهیونیست ها بر این باورند که انرژی هسته ای ملک اختصاصی آنهاست و کسی در خاورمیانه حق دستیابی به آن را بدون اجازه آنها ندارد.

به نوشته این تحلیلگر، نتانیاهو اظهار داشته است: اگر جامعه بین الملل، ایران را از دستیابی به تسلیحات هسته ای ممانعت نکند، صلح در تمامی جهان به خطر خواهد افتاد.