آرشیو چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۸، شماره ۴۳۳۱
حوادث
۲۲

فرمانده انتظامی استان تهران خبر داد

کشف 14 تن مواد مخدر و 3 میلیون لیتر سوخت قاچاق

گروه حوادث – فرمانده انتظامی استان تهران با تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی، از کشف 14 تن انواع مواد مخدر در شش ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، سردار علیرضا اکبر شاهی دیروز در جمع خبرنگاران گفت: طی شش ماه نخست امسال 56 شبکه مواد مخدر در سطح استان متلاشی شد که در این رابطه 677 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به افزایش 52 درصدی کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان افزود: 122 دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز در رابطه با مواد مخدر از سوی ماموران پلیس استان تهران توقیف شده است. سردار اکبر شاهی درباره سوانح رانندگی هم گفت: میزان وقوع تصادفات در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد کاهش یافته است. وی در ادامه از افزایش 100 درصدی کشف انواع سوخت قاچاق در شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: در سال جاری نزدیک به سه میلیون لیتر انواع سوخت قاچاق در سطح استان تهران از سوی ماموران کشف شد. اکبرشاهی با اشاره به اجرای طرح های امنیت اجتماعی در سطح استان خاطرنشان کرد: در سال جاری 59 نفر از اراذل و اوباش نامی استان تهران در طرح های امنیت اجتماعی دستگیر شدند که کاهش 49 درصدی تعداد آنها از تاثیر گذار بودن برخوردهای پلیس در این رابطه حکایت دارد. فرمانده انتظامی استان تهران درباره برنامه های هفته «ناجا» در استان تهران نیز اظهار کرد: در این هفته 480 برنامه در سطح استان تهران برگزار می شود. برپایی 10 نمایشگاه پلیس با 311 غرفه در 10 شهرستان از جمله این برنامه هاست. سردار اکبر شاهی تاکید کرد: ارتباط مستقیم فرماندهان و پلیس های تخصصی با مردم، نشست تخصصی با موضوع حاشیه نشینی، برگزاری همایش پلیس با اصناف، حضور نیروهای انتظامی در نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک و نشست با نمایندگان مجلس و مسئولان قضایی استان از جمله برنامه های پلیس استان تهران در هفته نیروی انتظامی است.