آرشیو چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۸، شماره ۴۳۳۱
ایران زمین
۱۹

برنامه های فرهنگی، هنری در شهرستانها

کرمان - بزرگترین نمایشگاه آثار نقاشی سهراب سپهری در گنجینه شماره یک موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان دایر است، در این نمایشگاه 80 اثر نقاشی تا 26 مهرماه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. همچنین مراسم شب شعر سپهری در کرمان به مناسبت هشتادمین سالگرد تولدش در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار می شود. این مراسم 15 مهرماه جاری و با حضور جمعی از شاعران، ادیبان و هنرمندان کرمانی در محل مذکور برگزار خواهد شد.

اصفهان - نمایشگاه آثار هنری جشنواره جلوه های رضوی در هنرهای سنتی، در اصفهان برگزار می شود. هنرمندان برای خلق اثر مرتبط با موضوع این جشنواره باید مطالعاتی در زمینه احادیث و روایات رضوی داشته باشند. مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان وقت اداری 18 مهر ماه سال جاری تمدید شده است.

مشهد - نمایشگاه نقاشی «به نگاه من خوش آمدی» در نگارخانه رضوان مشهد افتتاح شد. در این نمایشگاه 90 اثر نقاشی با تکنیک گواش، پاستیل و کلاژ از 70 کودک هنرمند 4تا 12 ساله با موضوعات مختلف و در اندازه 30در 40 و 50 در 70 با هدف تشویق کودکان به خلق آثار نقاشی در زمینه های مختلف از جمله طبیعت، خانواده و جامعه به نمایش درآمده است. این نمایشگاه تا 17 مهر برپاست.

ماهشهر- نمایش«دالتون ها و داروی جوانی» در ماهشهر اجرای عمومی می شود. نمایش «دالتون ها و داروی جوانی» در تالار شهید آوینی ماهشهر تا 19 مهرماه از ساعت 19 اجرای عمومی و به طور همزمان در سانسی جداگانه برای دانش آموزان مدارس و با ارائه تخفیف ویژه اجرا می شود. هماهنگی لازم نیز برای اجرای این نمایش به صورت رایگان برای مدارس استثنایی ماهشهر صورت گرفته است.