آرشیو چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۸، شماره ۴۳۳۱
اجتماعی
۶

سلام ایران

مابه التفاوت حقوق: می خواستم سوال کنم که دریافت مابه التفاوت حقوق بازنشستگان 86 و 87 و همچنین پاداش پایان خدمت بازنشستگان قبل از 79 چه شد؟

شیرازی

کودکان معلول: از وزارت محترم بهداشت تقاضا دارم ترتیبی اتخاذ فرمایند که کلیه بچه های معلول هر چند ماه مورد تست کامل پزشکی قرار گیرند.

توکلی شهمیرزادی

زمین فوتبال: لطفا بگویید مسئولان در مورد زمین فوتبال شهر شلمان گیلان که 16 هزار متر زمین خریداری شده است، دستور تجهیز صادر فرمایند تا مشکل اوقات فراغت جوانان مرتفع شود.

حسن پور

کوچه آرامش: ساکن کوچه آرامش روبه روی پارک ملت هستیم. روزهای تعطیل به علت حجم زیاد خودروها و مراجعه مردم به پارک ملت، پارک غیرمجاز در این کوچه که ورودی باریکی دارد، مشکلاتی را برای ساکنین ایجاد می کند.

رسولی

همترازی حقوق: حال که شورای پول و اعتبار احیا شده است، لطفا نسبت به همترازی حقوق کارکنان بانک ها اقدام کنند.

سعادتی

پل سراج: با احداث پل خیابان سراج، خیابان های اطراف بسیار باریک و به محل پارک ماشین ها مبدل شده است به نحوی که عابران پیاده برای گذر از این منطقه بایستی مرتب از داخل خیابان تردد کنند.

رضایی

شرکت هرمی: اخیرا مشاهده شده است یک شرکت هرمی با فعالیت وسیع در تهران و کرج به وسیله نقل و انتقال الکترونیکی پول بسیاری از جوانان را از دست آنها خارج می کند، از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.

سادات پور

قائمشهر: از مسئولان تقاضا داریم در میدان بزرگ قائمشهر یا میدان امام(ره) یک تندیس یا نمای زیبا طراحی و نصب کنند.

توکلی شهمیرزادی

نسیم شهر: دهداری نسیم شهر به وضعیت اهالی این منطقه واقع در خیرآباد نسیم شهر رسیدگی کند.

کرمانی

اتوبوس شهر قدس: کل فضای اتوبوس های داخل شهری از مبدا شهر قدس به تهران و کرج کاملا در اختیار آقایان است وخانم ها به صورت سرپایی سفر می کنند مسئولین هم جوابگو نیستند.

علیزاده

سلماس: از شهرستان سلماس از آذربایجان غربی تماس می گیرم. این شهرستان با بیش از 250هزار نفر جمعیت متاسفانه دندانپزشک کافی ندارد. ازمسئولان تقاضای رسیدگی دارم.

حاجی فر

جوابیه: درخصوص مطلب مندرج در مورخه 6/4/88 با عنوان «خاموشی معابر» به اطلاع می رساند: با توجه به بررسی های به عمل آمده بزرگراه شهید محلاتی دارای شبکه روشنایی پایدار می باشد و خاموشی مورد نظر مربوط به فضای سبز رمپ ورودی از سمت اتوبان بسیج است که تامین روشنایی آن برعهده شهرداری می باشد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ