آرشیو دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۸۰
شهرستان ها
۱۴

مدیر دفاتر خبری سازمان صدا و سیما خبر داد:برتری معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای فارس

شیراز-خبرنگاررسالت:

مدیر دفاتر خبری سازمان صدا و سیما گفت: معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز فارس به سبب پخش بیشترین خبر های مکتوب، گزارش های خبری و تولیدی در شبکه های سراسری عنوان برتر مراکز در سال87 را به دست آورده است.

علی کوزه گران در مراسم تجلیل از کارکنان واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز فارس، اظهار داشت: این معاونت سال های82، 83، 84، 86 نیز عنوان مرکز فعال و برتر در پوشش خبری رویداد های بزرگ ملی، بار ها انتخاب شده است.

وی که به نمایندگی از معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما در مراسم تجلیل از کارکنان خبر صدا و سیمای مرکز فارس حضور پیدا کرده بود در سخنانی با اشاره به جایگاه فرهنگی و مذهبی فارس، تلاش مدیر صدا و سیمای مرکز فارس و مدیران و کارکنان حوزه خبر در اطلاع رسانی دقیق، سریع در پاسخ به نیاز های شبکه های سراسری بویژه واحد مرکزی خبر را ستود.

مدیر صدا و سیمای مرکز فارس نیز با قدردانی از کارکنان معاونت اطلاعات و اخبار گفت: افزایش بصیرت کارکنان از ضروریات برنامه های پیش روی رسانه ملی است.

حجت الله یراق طلایی افزود: بی بصرتی علاوه بر اینکه از تصمیم گیری های عاقلانه جلوگیری می کند، افراد را از اصل دین نیز دور می سازد.

یراق طلایی با اشاره به اینکه قدرت طلبی، مال دوستی و ساده لوحی سبب کور شدن بصریت می شود، گفت: کم بصیرتی در صدر اسلام سبب دور شدن امام علی از خلافت، مظلومیت امام حسن و شهادت امام حسین شد.

حسین حقایقی معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز فارس نیز در این مراسم موفقیت های چند سال اخیر این معاونت را مرهون تلاش جمعی کارکنان این حوزه دانست و تحول در بخش های خبری، گردهمایی مدیران روابط عمومی های ادارات کل استان، راه اندازی بسته های جدید خبری و آموزش کارکنان را براساس نیاز های امروز رسانه از برنامه های این معاونت در آینده عنوان کرد.

در این مراسم از54 نفر از کارکنان معاونت اطلاعات و اخبار با اهدای هدایایی تجلیل شد.