آرشیو سه‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۶۹
اخبار کشور
۱۳

در سالروز حماسه 6 بهمن آمل کاروان 4 هزار نفری مردم مازندران با رهبر انقلاب دیدار می کنند

ساری- خبرنگارکیهان:مازندرانی ها امروز سه شنبه و در سالروز حماسه تاریخی مردم آمل در بهمن سال 60 با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.

آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام این خبر افزود: حماسه جاودان مردم آمل در دفع توطئه منافقان کوردل در بهمن ماه سال 60 در تقویم ملی کشور به ثبت رسید.

وی گفت: در سالروز این حماسه به یاد ماندنی 4 هزار نفر از مردم مومن و انقلابی مازندران در قالب کاروان دیدار با رهبری به دیدار رهبر فرزانه انقلاب اعزام می شوند.

طبرسی واقعه ششم بهمن آمل را در زمره حوادث تاثیرگذار نهضت امام خمینی عنوان و تصریح کرد: این حماسه به قدری جریان ساز بود که در وصیت نامه الهی سیاسی بنیانگذار انقلاب اسلامی منعکس شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به لحظه شماری آحاد مردم ولایتمدار و انقلابی مازندران برای بیعت مجدد با ولی امر مسلمین جهان گفت: برای این منظور ستادهای ویژه ای در سطح شهرهای مازندران برای ثبت نام راه اندازی شد.

گفتنی است با اعلام قطعی شدن این دیدار تاریخی شور و شعف خاصی در بین آحاد مردم مازندران پدید آمد بگونه ای که دسته های مختلف نام نویسی در مقابل مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج این استان شکل گرفته بود.

با توجه به محدودیت اعزام و مشکلات ناشی از کمبود فضای حسینیه محل دیدار رهبر انقلاب مسئولان دست اندرکار اعزام کاروان بیعت با رهبری در مازندران از مردم خواسته بودند تا از تشکیل صفوف نام نویسی برای اعزام به تهران خودداری کنند.