آرشیو چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۸، شماره ۶۹۱۶
شهرستان ها
۱۴

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی خبر داد:اختصاص2 میلیارد ریال برای امور تحصیلی دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی

بجنورد- خبرنگار رسالت:

به منظور پوشش هزینه تحصیلی دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی دو میلیارد و235 میلیون ریال اختصاص یافت.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان این مطلب گفت: این نهاد برای کلیه رشته های تحصیلی دانشجویان به جز فراگیر پیام نور و رشته پودمانی غیر فنی شهریه پرداخت می کند.

مجید الهی راد تصریح کرد: شهریه پرداختی برای دانشگاه پیام نور600 هزار ریال، شهریه دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه ها مبلغ یک میلیون و300 هزار ریال است.

وی با بیان اینکه دانشجویان و طلاب علاوه بر تحصیل در کانون فارغ التحصیلان کمیته امداد نیز فعالیت می کنند افزود: درحال حاضر500 نفر در این کانون عضو هستند؛ این اعضا در کمیته های کاریابی جهت پیگیری اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان و کمیته تحقیق و پژوهش جهت اجرای طرح های آموزشی و تحقیقات فردی و گروهی فعالیت می کنند.

وی هدف راه اندازی این کانون را فراهم نمودن زمینه مناسب جهت افزایش سطح مشارکت در فعالیت های دانشجویی و تقویت ارتباط آموزشی و پژوهشی دو سویه دانشجویان با واحد فرهنگی عنوان کرد.

الهی راد خاطر نشان کرد: ایجاد زمینه مناسب جهت تجلی استعدادها و خلاقیت و بهره گیری از توانایی های دانشجویان به منظور حضور در عرصه های مختلف، تقویت اعتماد به نفس، نظم پذیری، کار سازمانی و ایجاد تمرکز و وحدت رویه موثر از دیگر اهداف این کانون است.

وی با بیان اینکه در این کانون همچنین مشکلات دانشجویان، انعکاس داده می شود و در جهت رفع آن در حد امکانات و اختیارات تلاش می شود افزود: در این کانون همچنین زمینه و بستر اشتغال دانشجویان و به کارگیری آنها در پست های مختلف ایجاد خواهد شد.