آرشیو شنبه ۸ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۲۱۸۴
ورزش
۱۲

اخبار

هدیه آدیداس به بایرن مونیخ

بایرن مونیخ لباس جدید خود را از آدیداس هدیه گرفت. به گزارش کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، شرکت آدیداس در جشن تولد باشگاه بایرن مونیخ لباس های جدید باشگاه بایرن مونیخ را به عنوان هدیه برای فصل بعد به این باشگاه اعطا کرد. امروز باشگاه بایرن مونیخ 110سالگی خود را جشن گرفت که در این جشن فرانتس بکن باوئر، اولی هاینس، رومنیگه، لوئیس فن گال، اشتفان افنبرگ و خیلی از بازیکنان قدیمی باشگاه بایرن مونیخ و تمام بازیکنان فعلی این باشگاه حضور داشتند و بازیکنان پیراهن های فصل آینده خود را بر تن کردند. به عنوان احترام در این جشن این پیراهن را در ابتدا بکن باوئر بر تن کرد و بعد به الیور کان داده شد که پیراهن جدید بایرن را بر تن کند. این لباس ها توسط آدیداس طراحی شده بود که مدیران شرکت آدیداس از قبل برنامه یی برای این روز داشتند که به عنوان هدیه این پیراهن ها را به باشگاه هدیه دهند.

قرارداد پیکه تا 2015 تمدید شد

مدافع بارسلونا قرارداد خود را با این تیم تا پایان سال 2015 تمدید کرد. به نقل از سایت رسمی باشگاه بارسلونا، جرارد پیکه در جلسه یی با حضور خوان لاپورتا مدیرعامل باشگاه بارسلونا قرارداد رسمی خود را تا پایان ساعت کاری 30 ژوئن سال 2015 تمدید کرد. او برای این موضوع مبلغ 50 میلیون یورو را به صورت پنج چک جداگانه و تضمین شده دریافت کرد.

اولین هوادار رسمی رئال مادرید درگذشت

اولین هوادار رسمی تیم فوتبال رئال مادرید با کارت هواداری شماره یک این باشگاه بر اثر یک بیماری ویروسی درگذشت. به نقل از مارکا، خوسه اولوخیو آرانخرون گوتیرس متولد سال 1923 اولین کارت رسمی هواداری تیم فوتبال رئال مادرید را در اولین دوره صدور کارت رسمی هواداری خریداری کرد و هر سال به صورت افتخاری و رایگان برای تماشای بازی های تیم مورد علاقه اش به ورزشگاه ها می رفت. او علاقه بسیار زیادی به ایکر کاسیاس داشت و به دستور وی نام نوه اش را نیز ایکر گذاشته بودند.

لیگ برتر

چلسی- منچسترسیتی، بیرمنگام- ویگان، بولتون- ولورهمپتون، برنلی- پورتسموث، هال سیتی- استون ویلا، وستوک سیتی- آرسنال

سری A

کاتانیا- باری، لاتزیو- فیورنتینا

لالیگا

سانتاندر- آلمریا، خیخون- اوساسونا، وایادولید- مایورکا، ویارئال- دپورتیوو، خه رس- اسپانیول، سویا- بیلبائو، اتلتیکومادرید- والنسیا

بوندس لیگا

بوخوم- نورنبرگ، هرتابرلین- هوفنهایم، ماینتس- وردربرمن، مونشن گلادباخ- فرایبورگ، اشتوتگارت- اینتراخت، بایرلورکوزن- کلن