آرشیو چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۲۷۹۷
ورزشی
۱۷

سیدجلال حسینی:دفاع سپاهان را با تیم ملی مقایسه نکنید

مجید عباسقلی

شرایط تیم ملی با سپاهان بسیار متفاوت است و نمی توان استحکام دفاعی این دو تیم را باهم مقایسه کرد.

سیدجلال حسینی، مدافع ثابت تیم ملی و سپاهان در تشریح این موضوع گفت: این که گفته می شود خط دفاعی تیم سپاهان محکم تر از دفاع تیم ملی است به نظر من مقایسه ای چندان منطقی نیست، چون به هر حال در باشگاه فرصت زیادی برای هماهنگی و تمرین هرچه بیشتر بازیکنان کنار یکدیگر وجود دارد. در صورتی که در تیم، ملی بازیکنان پس از 2 یا 3 جلسه تمرین ناچارند در مقابل حریفانی قوی بازی کنند.

حسینی که در نخستین دور لیگ قهرمانان آسیا در عربستان تک گل تیمش مقابل الشباب را به ثمر رساند درباره این مسابقه گفت: حق مسلم سپاهان، پیروزی در زمین الشباب بود، ولی چه کنم که ما از فرصت های بی شمارمان فقط به یک گل رسیدیم؛ در حالی که حریف، تنها فرصت عالی خود را به گل تبدیل کرد!

در این مسابقه مانند خیلی دیدارهای دیگر این فصل، من در دفاع راست بازی کردم. البته قبلاتجربه بازی در این منطقه را نداشته ام و پست اختصاصی ام بازی در اشکال مختلف دفاع میانی 3 نفره یا 2 نفره بوده است. با این حال، تابع ایده های فنی مربیان هستم و در هر پستی که آنها ترجیح دهند، جنگجویانه حاضر می شوم.

سیدجلال حسینی با توجه به ادعای جدی پرسپولیس برای قهرمانی گفت: از دید ما هنوز هیچ چیز معلوم نیست و نه تنها ما، پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن بلکه استیل آذینی ها هم بخت قهرمانی دارند.

7 بازی، یعنی امکان کسب 21 امتیاز برای هر تیم که این تعداد امتیاز کاملاتعیین کننده است و هر امکانی را به وجود می آورد. ضمن این که الان انتظارهای زیادی از تیم سپاهان وجود دارد که این شرایط بسیار دشواری برای ما و بویژه ملی پوشان این تیم که درگیر بازی های بیشتری هستند به وجود آورده است.

حسینی که پیش از عقد قرارداد یکساله اش با سپاهان، بحث های زیادی درباره لژیونر شدنش به گوش می رسید درخصوص آینده فوتبال خود گفت: واقعا در حال حاضر آنقدر فشار بازی های مختلف اعم از جام حذفی، لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام ملت های آسیا زیاد است که به هیچ وجه فرصت تفکر به آینده فوتبال خود را ندارم و تمام تلاشم را برای پاسخگویی مناسب بر انتظارهای بحق هواداران می کنم.