آرشیو چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۲۷۹۷
حوادث
۲۳

باند توزیع کنندگان داروهای تقلبی متلاشی شد

گروه حوادث: ماموران کلانتری 25 محمدشهر کرج با دستگیری 3 نفر از اعضای باند تهیه و توزیع داروهای نیروزای تقلبی، موفق به انهدام این باند شدند.

سرهنگ اصلانی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تهیه و توزیع دارو و آمپول های نیروزای تقلبی از سوی شخصی به نام محمد در کرج، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران کلانتری 25 این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع، با کنترل نامحسوس محل نگهداری مواد نیروزای تقلبی، سه نفر از عاملان تهیه و توزیع داروهای تقلبی را شناسایی کردند.

اصلانی گفت: ماموران مشاهده کردند محمد به همراه دو نفر دیگر وارد محل موردنظر شدند که با هماهنگی های لازم در عملیاتی غافلگیرانه هر سه نفر را دستگیر کردند.وی تصریح کرد: در بازرسی از محل مورد نظر 155 هزار و 500 کیلوگرم پودر، 5525 عدد کپسول، 14 هزار و 790 عدد قرص و 129 عدد آمپول نیروزای تقلبی همراه 25 کیسه 50 کیلوگرمی مواد اولیه ساخت این داروها کشف و ضبط شد. فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار کرد: با توجه به حجم سنگین داروهای تقلبی کشف شده، دستگیر شدگان برای بررسی بیشتر موضوع و شناسایی سایر همدستانشان در اختیار ماموران اداره آگاهی استان تهران قرار گرفتند.