آرشیو چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۴۴۴۹
داخلی
۳

گزیده اخبار

وحدت، اولویت سال جدید

مهدوی کنی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در حاشیه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: مهم ترین اولویت سال جدید وحدت، از راه رسیدن به مصالح ملی و منافع ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: برای وحدت راهکار واحدی وجود دارد و همه باید به مصالح ملی و مذهبی بیندیشند و همان طور که رهبری فرموده اند، اگر کسی در کشتی نظام سوار نشود، از قافله عقب می ماند و ما در کشورمان بر اساس یک سری اصول، انقلاب کردیم که باید حفظ شود وگرنه عقب می مانیم.

یک ریال از دانشگاه آزاد متعلق به هاشمی نیست

رئیس دانشگاه آزاد گفت: یک ریال از اموال این دانشگاه متعلق به هاشمی، رئیس و یا سایر اعضای هیات موسس نیست.

عبدالله جاسبی در مراسم افتتاح چند طرح در دانشگاه آزاد واحد تاکستان، با اشاره به موضوع وقف دانشگاه آزاد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال در یک جلسه سه ساعتی تمامی اموال و دارایی های دانشگاه وقف و صیغه شرعی آن خوانده شد و با صدور سند زمینه ثبت آن فراهم شد که با مجوز دادستانی به طور قانونی به ثبت رسید که در مدت شش ماه آینده مراحل قانونی ثبت به پایان خواهد رسید.

لزوم ایستادگی برای استیفای حقوق هسته ای

دبیر شورای عالی امنیت ملی در دولت اصلاحات گفت: از مسیری که در بحث هسته ای اتخاذ کرده ایم عقب نشینی نخواهیم کرد.به گزارش ایسنا حسن روحانی در حاشیه همایش ملی «نفت و سیاست خارجی» افزود: فشاری که دنیا بویژه غربی ها به ما وارد می کنند ناحق است؛ بنابراین جمهوری اسلامی ایران باید بر حقوق خود تاکید کند.