آرشیو چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۲۷۹۷
ایران
۱۹

شورای شهر وحدتیه استان بوشهر:وحدتیه امن است

بوشهر - خبرنگار جام جم: رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه درخصوص ایجاد رعب و وحشت در شهر وحدتیه استان بوشهر گفت: حوادثی که در شهر وحدتیه رخ می دهد با توجه به جمعیت 13 هزار نفری این شهر و امکانات محدود آن بسیار ناچیز است.

حسین علی پور در گفتگویی با اشاره به این که تنها یک کلانتری در این شهر وجود دارد، اظهار کرد: نیمی از جمعیت این شهر را جوانان تشکیل می دهند که نیاز به امکانات فرهنگی و تفریحی مناسب دارند و این در حالی است که آنان از این امکانات محروم هستند.وی همچنین افزود: به دلیل مهاجرپذیر بودن این شهر و زیاد بودن ورودی و خروجی های شهر که در مسیر های کوهستان، نخیلات و بیابان قرار گرفته اند، مسوولان امنیتی استان باید توجه ویژه ای به این شهر بکنند.

شورای اسلامی شهر وحدتیه در جوابیه جداگانه ای ضمن اعتراض به تیتر گزارش «وحدتیه بوشهر به وحشتیه تبدیل شده است» نوشت: شما می دانید که در زمان جنگ تحمیلی وحدتیه به قوم دشتستان مشهور شده بود؟ شما می دانید چند نماینده مجلس از این شهر بوده اند؟ آیا افراد شرور در وحدتیه وحشت به وجود آوردند یا وحشت در وحدتیه به وجود آمد یا وحشت را بی توجهی مسوولان انتظامی به وجود آوردند. در گزارش مذکورآمده بود که برخی مردم شهر وحدتیه به علت وجود افراد شرور و بالابودن سرقت و دزدی به این شهر نام وحشتیه نهاده اند.