آرشیو چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۶۹۳۶
شهرستان ها
۱۶

فرماندار بناب خواستار فعال شدن اکی نظارتی برای نظارت میزان پیشرفت طرح های عمرانی شد

فرماندار بناب در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان از عدم انجام به موقع مبادله موافقت نامه ها به عنوان یکی از مشکلات اساسی اجرای طرح های عمرانی شهرستان نام برد و بر پیگیری انجام به موقع مبادله ها توسط مسئولین دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

مهندس سعید برقی با اشاره به ضرورت نظارت و پیگیری اعتبارات طرح های عمرانی از سوی مسئولین اجرایی شهرستان خواستار فعال شدن اکی‘ نظارتی برای نظات میزان پیشرفت طرح های عمرانی شهرستان گردید.

وی همچنین از مکان یابی نامناسب برای اجرای برخی از پروژه های عمرانی شهر انتقاد کرد و افزود: در اجرای پروژه ها ابتدا بایستی مکان یابی مناسبی انجام گیرد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

برقی در ادامه خواستار جذب اعتبارات مورد نیاز و حل موانع طرح های گردشگری، مجتمع دامپروری و مجتمع گلخانه ای گردید.

وی همچنین خواستار حل مشکلات و موانع موجود برای راه اندازی شهرک دوم صنعتی بناب از سوی مسئولین شهرک های صنعتی استان شد.

در این جلسه همچنین رئیس اداره راه و ترابری بناب با اشاره به روند اجرای طرح های بخش راه سازی گفت: پل فعلی منتهی به روستای خوشه مهر بناب در حال تخریب است که در صورت انجام نشدن اقدام به موقع در آینده نزدیک پل فوق تخریب و مشکلاتی را برای اهالی ایجاد خواهد کرد.

مهندس سلیمانی افزود: جهت احداث پل بالغ بر4 میلیارد و500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده ولی جهت رفع موانع موجود بایسی شورای اسلامی روستای خوشه مهر همکاری لازم را به عمل آورند.