آرشیو چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۶۹۳۶
شهرستان ها
۱۶

فیاضی خبر داد: آماده سازی بسته فرهنگی آموزش و پرورش مازندران برای سفر سوم دولت

رئیس سازمان آ موزش و پرورش مازندران از تهیه و تدوین بسته فرهنگی این سازمان همزمان با دور سوم سفر هیئت دولت به استان خبر داد.

عبدالوحید فیاضی در آیین تودیع و معارفه مشاور امور بانوان این سازمان با اشاره به رویکرد فرهنگی دولت دهم در دور سوم سفرهای استانی گفت: بسته فرهنگی سازمان آموزش و پرورش مازندران در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری تهیه و در اختیار وزارت آموزش و پرورش و استانداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در دولت های گذشته کمتر به مسئله فرهنگ توجه شده است خاطر نشان کرد: رویکرد فرهنگی دولت دهم در دور سوم سفرهای استانی نشان از دغدغه دولت به مقوله فرهنگ و هنر است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه نوع نگاه دولت های گذشته به مقوله فرهنگ، ضربه های جبران ناپذیری را به جامعه وارد کرده است بیان داشت: خوشبختانه نگاه فرهنگی دولت نهم و دهم به مسئله فرهنگ علاوه بر اثرگذاری مناسب در جامعه موجب رضایتمندی در این حوزه شده است.

فیاضی آموزش و پرورش را یکی از ارکان تاثیرگذار جامعه بر شمرد و خاطر نشان کرد: امروز اثرگذاری آموزش و پرورش در تمامی بخش ها آشکار است و اگر می خواهیم در بخش های مختلف کشور به توسعه برسیم ابتدا باید آموزش و پرورش قوی و پویا داشته باشیم.

وی در ادامه به نقش تعلیم و تربیت در مقابله با آسیب های اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: امروز بهترین سد برای مقابله با بحران ها و ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی جامعه داشتن تعلیم و تربیت صحیح است.