آرشیو چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۶۹۳۶
شهرستان ها
۱۶

فرمانده سپاه مراغه: بسیج،کانون خنثی شدن توطئه های دشمن است

فرمانده سپاه مراغه بسیج را کانون خنثی شدن توطئه های دشمن دانست.

به گزارش روابط عمومی سپاه عاشورا پرویز علیپور در کارگاه آموزشی صالحین بسیجیان مراغه اظهار داشت: بیشتر برنامه هایی که از سوی دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی می شود شناسایی و توسط نیروهای بسیجی خنثی می شود.

وی ادامه داد: حضور مقتدرانه بسیج در عرصه های سیاسی، سازندگی و توسعه کشور موجب نگرانی استکبار شده و آنها را در راه رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است.

علیپور از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دیده بان هوشیار جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: تا زمانی که به فرمایشات ایشان عمل می کنیم حربه های دشمن تاثیر گذار نیست.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه از پایگاه های مقاومت به عنوان کانون تعلیم و تربیت جوانان یاد کرد و گفت: حلقه های تربیتی طرح صالحان بینش اعتقادی و معنوی بسیجیان را افزایش می دهد.

علیپور هدف از برگزاری کارگاه آموزشی صالحین را تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری و بالابردن بینش سیاسی و اجتماعی بسیجیان اعلام کرد.

وی با بیان این موضوع که خداباوری توام با خودباوری شاخصه اصلی بسیج است، گفت: امام (ره) باتقویت خداباوری توام باخودباوری استعدادهای نخبگان انقلاب را شکوفا و زمینه های پیشرفت انقلاب را هموار کرد.

وی تصریح کرد: بسیج در تمام پیشرفت های کشور حضور فعال داشته و در عرصه های بین المللی نیز تاثیرگذار است.

علیپور گفت: در جنگ نرم نخبگان بسیجی مورد توجه دشمنان بوده و با تکنیک های مختلف سعی در منحرف کردن اذهان و افکار نخبگان نسبت به انقلاب و رهبری را دارند.

وی اضافه کرد: نخبگان باید با تکیه بر مفاهیم و آموزه های قرآنی و تبعیت از رهنمودها و فرمایش های رهبری، بابصیرت و شناخت توطئه های دشمنان را خنثی کنند.