آرشیو چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۴۴۴۹
حوادث
۲۶

کشته شدن عروس و داماد در خانه بخت

گروه حوادث تازه داماد که در جنایتی جنون آمیز همسر باردارش را به قتل رسانده بود وقتی خود را در محاصره پلیس دید به زندگی اش پایان داد.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت هفت صبح شنبه، هشتم اسفند زن جوان نیمه جانی با مرکز فوریت های پلیسی کرج تماس گرفت و از جنایت هولناکی خبر داد. «شوهرم دقایقی قبل مرا مجروح کرده و دختر 13 ساله همسایه را هم گروگان گرفته است. کمک مان کنید.» و...

به دنبال این تماس بلافاصله گروهی از ماموران کلانتری 24 کرج، خود را به محل حادثه در کمالشهر رسانده و پس از ورود به خانه با پیکر نیمه جان زن جوان روبه رو شدند که با دو ضربه کارد مجروح شده بود. زن 25 ساله به ماموران گفت: دقایقی قبل با شوهرم «سامان» که دارای بیماری روحی، روانی است درگیر شدم که ناگهان کنترلش را از دست داد و با کارد به طرفم حمله کرد. بعد از آن هم دختر 13 ساله همسایه طبقه پائین را که شاهد ماجرا بود در یکی از اتاق ها گروگان گرفت. ماموران همزمان با انتقال زن جوان به بیمارستان، سعی کردند با عملیات روانشناسانه مرد خشمگین را آرام کنند. اما «سامان» حاضر به رها کردن گروگان و تسلیم نبود. سرانجام پس از دقایقی، مرد گروگانگیر که هیچ راهی برای فرار نداشت با کارد خودزنی کرد. با این وجود ماموران او را هم به بیمارستان منتقل کردند. اما زن و شوهر جوان به علت شدت جراحات جان باختند.

دختر 13 ساله – تنها شاهد جنایت – در بازجویی ها به قاضی گل محمدی از دادسرای جنایی کرج گفت: «سامان» و همسرش در طبقه بالازندگی می کردند. زمان حادثه وقتی با عجله به خانه ما دوید شوکه شده و سروصدا کردم. در این هنگام همسر «سامان» خودش را به خانه ما رساند و به شوهرش اعتراض کرد که ناگهان مرد خشمگین با کارد او را مجروح کرد و مرا هم گروگان گرفت. در ادامه تحقیقات جنایی مشخص شد، زوج جوان شش ماه قبل در حالی ازدواج کردند که شواهد نشان می دهد، تازه داماد از بیماری روحی، روانی رنج می برده است.