آرشیو چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۶۹۳۶
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

تهران - یک شهروند: به نظر من وقایعی که در سریال تلویزیونی امیرکبیر و ناصرالدین شاه اتفاق می افتد غیرواقعی و اغراق آمیز است و جا دارد منابع و مآخذ وقایع مزبور اعلام شود تا ابهام هایی که در مورد آنها وجود دارد برطرف گردد.

تلفن به خط ارتباطی: گاه مسئولان کشور آن قدر به مسائل خارجی بها می دهند و به آنها می پردازند که مسائل داخلی کمرنگ می شود، برای آنکه از مشکلات غرق شدن در مسائل خارجی در آینده پیشگیری به عمل آید بهتر است بین پرداختن به مسائل داخلی و خارجی تعادل منطقی به وجود آید و از زیاده روی در هر دو مورد خودداری به عمل آید.

تهران - یک شهروند: هر بار که برای حل مشکلات کوچه سهراب پور واقع در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان تکیه اکبرآبادی شمالی با سازمان دولتی مانند شهرداری یا نیروی انتظامی تماس می گیریم، می گویند نام کوچه یاد شده در نقشه هایشان مهران پور چاپ شده است. از آنجا که این دوگانگی برای ساکنان کوچه مزبور مشکلاتی ایجاد کرده است از شهرداری منطقه14 تقاضا می شود نسبت به تصحیح نام آن در نقشه ها اقدام کند.

تلفن به خط ارتباطی: پیشنهاد می کنم31 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، قانون اساسی بار دیگر در تیراژ وسیع چاپ شود و در اختیار مردم و مسئولان قرار گیرد تا یادآور اصول مترقی آن باشد، زیرا متاسفانه در حال حاضر اجرای برخی از اصول قانون اساسی به فراموشی سپرده شده است که در صورت اجرا بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.