آرشیو چهار‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۴۴۴۹
حوادث
۲۶

راز جنایت در آخرین نفس های قربانی

گروه حوادث قربانی یک جنایت در آخرین لحظه های زندگی کلید معمای قتلش را به پلیس داد.

به گزارش خبرنگار ما، ظهر شنبه، صدای رگبار گلوله در یکی از روستاهای شهرستان کازرون پیچید و همان موقع دو موتورسوار که از سوی سرنشین خودروی سمند هدف گلوله قرار گرفته بودند، نقش زمین شدند.

دقایقی بعد ماموران پلیس به دنبال تماس تلفنی یکی از اهالی راهی محل شده و دو مرد مجروح را به بیمارستان منتقل کردند. این در حالی بود که مسعود 45 ساله در طول راه، بریده بریده درباره ماجرا گفت: حدود 15 سال قبل مردی به نام منوچهر از اهالی منطقه برای سرقت وارد دامداری ام شده بود که بین ما جر و بحث تندی درگرفت. ناگهان دزد مسلح به طرفم شلیک کرد که من هم برای نجات جانم ضربه ای به او زدم که متاسفانه کشته شد. پس از آن دستگیر شده و سرانجام با اعلام نظر کارشناسان به خاطر قتل شبه عمد محکوم به پرداخت دیه شدم.

اما بعد از سال ها، «فرهاد» پسر «منوچهر» وقتی به راز مرگ پدرش پی برد درصدد انتقام برآمد و پیوسته مرا تهدید به مرگ می کرد. تا این که امروز وقتی همراه دوستم سوار موتوسیکلت بودم «فرهاد» را سوار سمندی دیدم. او که چادر زنانه ای به سرش انداخته بود ناگهان به ما نزدیک شد و در کمال ناباوری ما را به رگبار بست و گریخت.

شاهد حادثه نیز اظهارات مرد مجروح را تایید کرد. پس از انتقال مجروحان به بیمارستان، تلاش های پزشکان برای نجات آنها آغاز شد اما «مسعود» روی تخت بیمارستان جان سپرد. با اعلام خبر مرگ «مسعود»، قاضی رحیمی به همراه قاضی یوسفی و ماموران پلیس آگاهی کازرون به تحقیق در این باره پرداختند.

هم اکنون نیز ردیابی ها برای دستگیری عامل جنایت بر چند شاخه پلیسی متمرکز شده است.