آرشیو چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۴۴۴۹
حوادث
۲۶

گزیده اخبار

دزدان، اطراف مراکز خرید پرسه می زنند

رئیس پلیس آگاهی تهران از مردم خواست هنگام خریدهای نوروزی مراقب دزدان کمین کرده در اطراف مراکز خرید باشند. سرهنگ عباسعلی محمدیان به خبرنگار ما گفت: در این ایام ترددهای درون شهری برای خرید، دید و بازدید و مسافرت های نوروزی بیشتر از دیگر روزهای سال است که امیدواریم با رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان، در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز، شاهد کمترین حوادث و نگرانی مردم باشیم.

وی افزود: در این ایام شهروندان از تنها گذاشتن کودکان در خودروهای متوقف، خودداری کنند و به هیچ عنوان هنگام ترک خودرو، پول یا مدارک شناسایی باقی نگذارند.

سرهنگ محمدیان تاکید کرد: شهروندان خریدهای خود را هنگام سوار و پیاده شدن از خودرو بدون نظارت لازم رها نکنند و از چرب زبانی برخی افراد هنگام خرید و ترددها برای کلاهبرداری یا سرقت های احتمالی آگاه باشند.

مادر و 2 فرزند زیر آوار مرگ

ریزش سقف خانه ای در شهرستان مریوان، مرگ سه عضو خانواده ای را به دنبال داشت.

در این حادثه که عصر دوشنبه رخ داد، آتش نشانان و امدادگران پس از حضور در محل و انجام عملیات آواربرداری، جسد زن باردار و دو فرزند 3 و 9 ساله اش را از زیر خروارها خاک بیرون کشیدند. پدر خانواده هم با پیکر مجروح و نیمه جان به بیمارستان انتقال یافت.کارشناسان در حالی سست شدن پایه های خانه بر اثر ریزش باران را علت حادثه مرگبار اعلام کرده اند که تحقیقات تخصصی در این باره ادامه دارد.