آرشیو چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۴۴۶۶
فرهنگ و هنر
۷

دریچه به قلم جلال رفیع منتشر شد

مجموعه نثر ادبی «دریچه» با مضامین عرفانی، آئینی و اجتماعی به قلم جلال رفیع از سوی انتشارات تکا منتشر شد.

این کتاب که با مقدمه ای با عنوان ن و القلم، و ما یسطرون! منتشر شده و عناوینی نظیر «خدای زیبایی ها و مهربانی ها»، «براعت استهلال»، «تهدید به افشای رحمت»، «در باغ های زیتون»، «قناری باغ بهشت»، «قصه های بچه های رمضان»، «عروس رمضان»، «سفره اسراف»، «معادله جاده و جنگ؟» و «لااله الاالله»، را در برمی گیرد.

«قهرمان»، «عزیز دل برادر!»، «رستم و حیدر!»، «قبض روح»، «در روزگار فقر و جنگ»، «حکایت بیژن و منیژه»، «بچه های مدرسه مذهب» و«غرور غریبانه»، «چهارشنبه سوری خرمشهر»، «یادی از بهاران خسته باد»، «برای شیمیایی شدگان، مرگ پایان کبوتر نیست»، «داستان راستان و اصول فلسفه»، «یا رب نظر تو برنگردد»،«عمره قسطی» و «مرثیه بهشت و اردیبهشت» از دیگر عناوین موجود در این کتاب هستند.

از آثار این نویسنده می توان به کتاب های «ارتجاع مدرن»، «صبر بصیر»، «اصول حاکم بر روابط اقتصادی»، «نماز تسلیم انسان عصیانگر»، «فرهنگ مهاجم و فرهنگ مولد»، «بهشت شداد»، «دیباچه فضیلت های فراموش شده» و «از دانشگاه تا شکنجه گاه» اشاره کرد.

کتاب دریچه به قیمت 5 هزار و 800 تومان و در 480 صفحه و در شمارگان سه هزار نسخه توسط انتشارات تکا منتشر و به بازار فروش عرضه شده است.