آرشیو چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۱۳
اخبار ورزشی
۱۳

حدیث دشت عشق

از نوشته سردار شهید «اسماعیل صادقی»

دشمنی های استکبار را فراموش نکنیم

¤همه باید توجه داشته باشیم. امروز روز امتحان است. باید نمره خوب بیاوریم که فردای قیامت جلوی شهدا سربلند و سرافراز باشیم. محرم که عزاداری می شد، گریه می کردیم و می گفتیم، حسین جان! کاش بودیم کربلاو شما را یاری می کردیم، امروز آن زمان فرا رسیده که حسین زمان را یاری کنیم امروز آن روز رسیده که در مقابل کفار بایستیم تا حق بر باطل پیروز شود.

¤ هر لحظه ای که از این انقلاب می گذرد، خدا دارد ما مسلمان ها را امتحان می کند و باید از عهده امتحان خوب بربیائیم.

¤ امروز باید در صحنه باشیم و دشمنان اسلام را نابود کنیم. ملت ایران نباید یک لحظه فرصت به دشمنان اسلام بدهند، مگر یادمان رفته، توطئه هایی که در پیش بود، مگر یادمان رفته حمله نظامی آمریکا به طبس را، مگر یادمان رفته مجاهدین ضد خلق ایران را، مگر حزب توده را فراموش کرده ایم، مگر یادمان رفته جریان کردستان را، مگر یادمان رفته آمریکا و شوروی با هم کنار آمدند تا جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند، مگر یادمان رفته آمریکا کشورهای عربی را علیه ایران بسیج کرد، مگر یادمان رفته محاصره اقتصادی را، مگر دشمن توطئه نکرد که مجلس را از اکثریت بیاندازد، مگر جنگ عراق علیه ایران شروع نشد که اسلام را از بین ببرند؟

این همه توطئه و این خطرها از این انقلاب گذشته است. ما مردم ایران هنوز امام را نشناخته ایم و به این زودی هم نمی شناسیم. نسل آینده امام را می شناسند. هر چه امام می گوید گوش کنید. از سخنان امام ساده نگذرید.

¤ خدا را شکر و سپاس می گویم که سعادتی قسمتم شد تا به جبهه بیایم و در کنار رزمندگان اسلام خدمت کنم.

¤ برادران پاسدار! توجه داشته باشیم مسئله اصلی جنگ باشد نه مشکلات خانوادگی خودمان. با نیروهای بسیج برخورد خوبی داشته باشیم. شما به عنوان مربی و معلم این نیروهای بسیج باید باشید. قدر این بسیجی ها را بدانیم، سپاه مثل ماهی است و بسیج مثل آب و ماهی بدون آب نمی تواند زندگی کند.

سردار شهید «اسماعیل صادقی» که رئیس ستاد لشگر 17 علی بن ابی طالب قم بود در عملیات بدر به شهادت رسید.