آرشیو دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۱۷
اخبار ورزشی
۱۳

پایان ال کلاسیکو با فتح برنابئو رئال هم مقابل بارسلونا زانو زد

تیم فوتبال بارسلونا در ادامه روند موفقیت های خود موفق شد در «ال کلاسیکو» مقابل رقیب دیرینه رئال مادرید به برتری برسد و راه قهرمانی خود در رقابت های این فصل لالیگا را هموارتر سازد.

بارسلونا در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های لالیگا در حضور 80 هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 2 بر صفر مقابل رئال مادرید پیروز شد و به صدر جدول رده بندی رقابت های لالیگا صعود کرد.

برای بارسا در این دیدار لیونل مسی (33) و پدرو رودریگوئز (56) گلزنی کردند تا به روند 12 پیروزی پیاپی رئال مادرید در رقابت های لالیگا پایان دهند.

بارسلونا که این روزها دوران پررونقی را پشت سر می گذارد و با بازی های درخشان خود راهی مرحله نیمه نهای رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده، با پیروزی مقابل رئال مادرید بخت تکرار قهرمانی در رقابت های لالیگا را هم افزایش داد.

بارسا، برنابئو را بلعید

روزنامه ایتالیایی شهر رم بارسلونا را تیمی فضایی توصیف کرد روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا در تیتر اول صفحه فوتبال خارجی خود نوشت: بارسلونا برنابئو رابلعید. در تحلیل منتشره از سوی این روزنامه، آمده است: کنترل میدان در اختیار بارسا بود. این برای هواداران رئال مادرید به شدت آزاردهنده به نظر می رسید. بارسلونا یک تیم فضایی بود و هرگز با اصول فوتبال زمینی ها بازی نمی کرد.

گواردیولا: هنوز قهرمان نشده ایم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: 7 بازی حساس دیگر مانده و هنوز قهرمان نشده ایم.

جوزپه گواردیولاپس از پیروزی 2 بر صفر برابر رئال مادرید، اظهار داشت: قبل از این بازی نیز تاکید کرده بودم که ال کلاسیکو دربی تعیین کننده سرنوشت قهرمانی نیست و ما 7 بازی حساس دیگر پیش روی خود داریم. بازیکن اسبق تیم فوتبال بارسلونا و سرمربی متعصب این تیم افزود: هنوز قهرمان نشده ایم و برای رسیدن به قله لالیگا باید تلاش بیشتری بکنیم. گواردیولاخاطر نشان ساخت: در جنگ تاکتیکی بسیار برتر از رئال مادرید بودیم؛ اما مقصر اصلی در شکست مادرید، سرمربی این تیم نیست. به نظر من بازیکنان رئال مادرید مقصران اصلی در این شکست هستند.