آرشیو چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۴۴۸۳
ورزشی
۲۴

فوتبال اروپا

میهمان مشترک بایرن و لیون

مهاجم برزیلی پیشین تیم های فوتبال بایرن مونیخ و لیون برای تماشای دیدار امشب این دو تیم به ورزشگاه الیانز آره نا دعوت شده است.جووانی البر یکی از میهمانان مشترک دو تیم حاضر آلمانی و فرانسوی در شهر مونیخ خواهد بود. وی که در دوران ورزشی خود پیراهن هر دو تیم را بر تن کرد، ضمن پاسخ مثبت جهت حضور در ورزشگاه، به خاطر این رویارویی از هرگونه اظهارنظر در مورد میزان بخت پیروزی دو تیم خودداری کرده است.این برزیلی 38 ساله از سال 2003 الی 2005 برای لیونی ها 30 بازی کرد و 11 گل به ثمر رساند ولی پیش تر به مدت 6 سال عضو بایرن بود که 169 بازی انجام داد و 92 گل زد.

گواردیولا: دیگر سوار اتوبوس نمی شوم!

سرمربی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در آستانه دیدار دیشب تیمش با اینتر در جام قهرمانان اروپا، از شرایط سفر به ایتالیا انتقاد کرد.گواردیولاگفت: با این که امکانات اتوبوس عالی بود، اما دیگر سوار اتوبوس نمی شوم و ترجیح می دهم تیم را به یک بازی نرسانم اما با اتوبوس به جایی نرویم. اگر بیش از این انتقاد کنم، خبرنگاران ایتالیایی آن را بهانه جویی تعبیر می کنند؛ بنابراین بعد از بازی با اینتر در مورد این سفر بیشتر سخن می گویم.

لیورپول 3 گل به وستهام زد

تیم فوتبال لیورپول در آخرین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس برابر وستهام به برتری 0-3 رسید.یکی از گل های سرخ های آنفیلد را که میزبان بودند، رابرت گرین، دروازه بان وستهام به اشتباه در دروازه خودی جای داد. لیورپولی ها با این برد صاحب 59 امتیاز شده و در رده ششم جدول پس از چلسی، منچستریونایتد، آرسنال، تاتنهام و منچسترسیتی قرار گرفتند. وستهام نیز با 31 امتیاز همچنان در رده هفدهم جدول 20 تیمی قرار گرفت و در خطر سقوط به دسته ای پائین تر باقی ماند.