آرشیو پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۲۸۵۰
حوادث
۱۹

برادر عصبانی مرگ خواهرش را رقم زد

مرد جوان وقتی فهمید خواهرش تصمیم به جدایی از همسرش گرفته است، او را به قتل رساند.

به گزارش «جام جم»، روز دوشنبه گذشته مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 ساوه تماس گرفت و از قتل زنی جوان به نام ماه جبین در یک کوره آجرپزی در روستای احمدآباد خبر داد. پس از این تماس، ماموران آگاهی ساوه به محل حادثه اعزام و در بررسی این محل متوجه شدند زن 27 ساله (ماه جبین) بر اثر ضربه های چاقو به قتل رسیده و عامل جنایت سر وی را از بدنش جدا کرده است.

ماموران با هماهنگی قضایی، جسد را به پزشکی قانونی انتقال دادند و تحقیقات برای یافتن خانواده وی و مشخص شدن هویت عامل جنایت آغاز و معلوم شد زن جوان از سوی برادرش به قتل رسیده است.

با به دست آمدن هویت قاتل فراری، وی تحت تعقیب قرار گرفت و چند ساعت بعد از حادثه در حالی که در خانه یکی از اقوامش پنهان شده بود دستگیر و برای ادامه تحقیقات به اداره جنایی آگاهی ساوه منتقل شد.

اعتراف به قتل خواهر

متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی قبل خواهرم با شوهرش اختلاف پیدا کرد و این اختلاف ها ادامه داشت تا این که چند هفته قبل از حادثه، خواهرم شوهر و فرزندانش را در یکی از محله های کرج ترک کرد و به بهانه قهر به خانه ام در روستای احمدآباد ساوه آمد.

متهم به قتل ادامه داد: پس از گفتگو با خواهرم از او خواستم به خاطر فرزندانش به خانه اش بازگردد که او گفت دیگر حاضر به ادامه زندگی با شوهرش نیست و تصمیم به جدایی از او گرفته است و تا چند روز دیگر به دادگاه مراجعه و درخواست طلاق می دهد.

متهم پرونده در ادامه اظهاراتش گفت: خواهرم اصلاتوجهی به حرف هایم نمی کرد و می خواست تصمیمش را عملی کند، تا این که روز حادثه بار دیگر مشاجره میان ما بالاگرفت و در اوج عصبانیت، او را با ضربه های چاقو به قتل رساندم و سپس از محل حادثه فرار کردم.

سرهنگ رفیعی، رئیس مرکز اطلاع رسانی استان مرکزی در رابطه با این پرونده به خبرنگار ما گفت: با اعتراف مرد جوان به قتل خواهرش، وی اکنون با قرار قانونی در بازداشتگاه پلیس به سر می برد تا پس از پایان تحقیقات، صحنه حادثه را بازسازی کرده و روانه زندان شود.