آرشیو پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۲۸۵۰
ورزش
۱۸

مادریدی ها برای جذب آقای خاص، به پلگرینی غرامت می دهند تا اهداف بلند پروازانه خود را دنبال کنند

مورینیو: 3 روز برای خودخواهی وقت دارم

«خداحافظ پلگرینی، سلام مورینیو». روزنامه الموندوی اسپانیا با این تیتر از جدایی قریب الوقوع مربی شیلیایی از رئال مادرید و آمدن آقای خاص به سانتیاگو برنابئو خبر داد.

ظاهرا مسوولان باشگاه رئال مادرید در نظر دارند با پرداخت غرامتی 4 میلیون یورویی به مانوئل پلگرینی، قرارداد این مربی را فسخ کنند تا مشکلی برای جذب خوزه مورینیو در هفته آینده نداشته باشند. این شایعات در حالی مطرح است که روزنامه های ایتالیایی هم از فرانک رایکارد و رافا بنیتس به عنوان جانشینان احتمالی سرمربی پرتغالی اینتر نام برده اند.

در این میان باشگاه اینتر هرگونه تماس با بنیتس، سرمربی کنونی لیورپول را تکذیب کرده اما با توجه به رابطه خوب وکیل رایکارد با ماسیمو موراتی، مالک ثروتمند اینتر، هنوز شایعه مذاکره با این مربی هلندی تکذیب نشده است. در عین حال اسم های دیگری همچون گاس هیدینک، سینیشا میهایلوویچ، چزاره پراندلی و حتی لوچیانو اسپالتی برای سرمربیگری اینتر مطرح است. با این وجود آیا می توان با اطمینان از جدایی خوزه مورینیو از اینتر حرف زد؟ در پاسخ به این سوال خود موراتی هم تردید دارد.

در هر صورت برای معرفی تیم آینده خوزه مورینیو باید تا فینال شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا صبر کرد. موراتی گفته بعد از این فینال با مورینیو گفتگو خواهد کرد، ضمن این که خود این مربی نیز در این باره اینگونه اظهارنظر کرده است: پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا در مادرید، 32 روز وقت دارم خودخواه باشم و فکر کنم چه چیزی مرا خوشحال می کند.