آرشیو پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۲۸۵۰
سبک زندگی
۱۲

در گوشه و کنار دنیا

دکوراسیونی عجیب اما زیبا

معمولاهمه ما پس از مدت کوتاهی از یکنواختی چیدمان اثاثیه منزل خود خسته می شویم و به دنبال آن هستیم تا هر طور شده با ایجاد تغییراتی اندک فضای متفاوتی را از نظر تنوع چیدمان لوازم در محیط خانه خود به وجود آوریم. یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در اقدامی جالب لوازم خانگی جدیدی را طراحی کرده که در عین حال که از نظر شکل ظاهری با لوازم خانگی سنتی متفاوت هستند از قابلیت تغییر شکل و تبدیل به دیگر انواع لوازم مورد نیاز و متناسب با دکوراسیون فضای منزل شما نیز برخوردار هستند.

این لوازم متشکل از قطعات مختلفی به رنگ ها و اندازه های متفاوت هستند که می توانید از آنها برای قفسه بندی فضای داخلی خانه خود به اشکال و ابعاد مختلف استفاده کنید.

این نوع قفسه ها از نظر شکل ظاهری بسیار مدرن و زیبا هستند و استفاده از آنها در قسمت های مختلف فضای داخلی خانه امکان پذیر خواهد بود./avidomzig

انگلیسی ها پرکارترین مردم دنیا

شاید برایتان جالب باشد که انگلیسی ها در مقایسه با مردم دیگر کشورهای دنیا مدت زمان طولانی تری را به انجام فعالیت های کاری روزانه خود اختصاص می دهند و به همین علت به عنوان پرکارترین و فعال ترین مردم دنیا شناخته شده اند. آنها اغلب پس از پایان ساعت موظف کاری خود حداقل باید 3 ساعت اضافه کاری داشته باشند که این موضوع از قوانین کاری آنها محسوب می شود.

این در حالی است که این فرهنگ نادرست که در بین مردم این کشور رواج یافته و به عنوان یک ضرورت کاری پذیرفته شده پیامدهای ناگواری را از نظر سلامت روحی و جسمی آنها به همراه داشته است.

براساس تحقیقات انجام شده ساعات کار طولانی نه تنها احتمال ابتلابه بیماری های قلبی و عروقی را افزایش می دهد بلکه می تواند عامل مهمی در افزایش خطر ابتلابه استرس های روحی و روانی، افسردگی و حتی ابتلابه بیماری دیابت نیز باشد. اگرچه این فرهنگ نادرست در کشورهای اروپایی همسایه انگلیس منسوخ شده، اما انگلیسی ها همچنان به این فرهنگ پایبند هستند./گاردین