آرشیو پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۴۵۲۴
حوادث
۲۶

معاون نیروی انسانی پلیس تهران: پلیس آ گاهی بیشترین تقاضای استخدام

بیشترین تقاضای استخدام در نیروی انتظامی تهران بزرگ مربوط به پلیس آگاهی است.

سرهنگ سعدی مرزبان معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر گفت: امسال نیز نیروی انتظامی تهران بزرگ در رسته های آگاهی، امنیت عمومی، انتظامی، عملیات ویژه و موادمخدر به جذب نیرو خواهد پرداخت که بیشترین تقاضا نیز مربوط به پلیس آگاهی است. وی افزود: امسال جذب نیرو در دو مقطع درجه داری و افسری خواهد بود که افراد با مدرک تحصیلی دیپلم و حداقل معدل 14، حداقل قد 170 سانتیمتر و حداکثر سن

23 سال می توانند در مقطع درجه داری ثبت نام کنند. متقاضیان با مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد هم می توانند برای مقطع افسری در مرکز گزینش پلیس تهران بزرگ ثبت نام کنند.

سرهنگ مرزبان تاکید کرد: پس از ثبت نام، متقاضیان در آزمون ورودی شرکت خواهند کرد که پس از کسب حد نصاب مشخص شده، بقیه مراحل گزینش را طی می کنند. بعد از گزینش و گذراندن دوره هشت ماهه آموزش، متقاضیان به صورت پیمانی پنج ساله مشغول به کار می شوند که پس از ارزیابی عملکرد در این پنج سال، استخدام رسمی می شوند.

وی با اشاره به این که برای خانواده شهدا، ایثارگران و نظامیان و افرادی که یک سال سابقه فعال بسیج دارند نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 73948518، 73948515 و 81244618 تماس بگیرند.به گفته وی، افرادی که دارای معافیت پزشکی هستند نمی توانند برای استخدام اقدام کنند. همچنین متقاضیان باید حداقل 10 سال سابقه سکونت در تهران داشته باشند.