آرشیو شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۲۸۶۸
ورزشی
۱۳

ماندن در پرسپولیس از سرناچاری

«با وجود آن که از شرایط فصل پیش خود در پرسپولیس به هیچ وجه رضایت ندارم، ولی باشگاه، راه رفتنم را هم بسته است.»

مجتبی شیری، مدافع شیرازی و چپ پای پرسپولیس در تشریح این جمله خود به «جام جم» گفت: فصل گذشته شرایط مناسبی در ترکیب پرسپولیس نداشتم و هر وقت بازی قابل قبولی انجام می دادم، باز در ترکیب بازی بعدی تیم قرار نمی گرفتم. هر چند کادر فنی، دلیل این موضوع را تعدد بازیکنان هم پست من ذکر می کرد، ولی برای من که در سال های پیش مرتبا در ترکیب اصلی قرار می گرفتم و در اغلب موارد به اردوهای تیم ملی دعوت می شدم، این امر خیلی دشوار بود.

شیری با اعلام این که 7 بازی ملی در کارنامه دارد، ادامه داد: در اغلب اردوهای تیم ملی در زمان سرمربیگری دایی و قلعه نویی، حضور داشته ام و فکر می کنم اکنون در 30 سالگی زمان مناسبی برای نیمکت نشینی ام نیست، بنابراین ترجیح می دهم در جایی حضور داشته باشم که به من احتیاج بیشتری باشد.

شیری افزود: 3 باشگاه لیگ برتری به من پیشنهاد بازی داده اند ولی باشگاه پرسپولیس که یک سال دیگر از قراردادم با آن باقی مانده است، شرط سنگینی بر سر این انتقال قرار داده و بابت صدور رضایت نامه ام خواهان 300 میلیون تومان شده است که فکر نمی کنم تهیه چنین رقمی، بعلاوه دستمزد من از عهده هیچ باشگاهی برآید. پس ناچارم در پرسپولیس بمانم.مجتبی شیری اضافه کرد: پست اصلی و مورد علاقه من، دفاع میانی است ولی در تمام پست های دفاعی از جمله هافبک دفاعی بازی کرده ام و به همین دلیل، پرسپولیس از رفتنم استقبال نمی کند. آنها بیشتر مرا برای بازی در دفاع چپ مدنظر دارند و امیدوارم اگر در این تیم ماندم، با شرایط سال گذشته روبه رو نشوم و بتوانم در ترکیب اصلی و ثابت قرار بگیرم، چون واقعا هدفم پول و این طور مسائل نیست بلکه تنها می خواهم بازی کنم و روی نیمکت ننشینم.

مجتبی شیری راجع به برادر هم باشگاهی خود گفت: البته قرارداد مهدی با پرسپولیس هم تا سال آینده ادامه دارد و فکر می کنم او مشکلی با باشگاه نداشته باشد، اما باید منتظر بازگشتش از مسافرت بود تا ببینیم خود چه تصمیمی دارد؟