آرشیو دو‌شنبه ۱‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۲۴
ورزشی - اخبار کشور
۱۳

معرفی مخترع جوان اصفهانی به عنوان مرد طلایی ایران

دارنده 12 مدال جهانی موفق به کسب عنوان مرد طلایی ایران و رتبه نخست در بخش فنی و مهندسی شد.

شاهین گوانجی دیروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این که این جشنواره با شرکت بیش از 4 هزار نفر جوان نخبه ایرانی برگزار شد و از این تعداد 30 نفر در هر بخش به مرحله بعد راه یافتند، افزود: مرحله دوم این جشنواره در سالن همایش های ایرانیان برگزار شد و در این مرحله موفق شدم از بین 30 نفر جوان برگزیده در این جشنواره رتبه نخست را در بخش فنی و مهندسی شاخه کشاورزی کسب کرده و عنوان مرد طلایی ایران را به خود اختصاص دهم. این دارنده 12 مدال جهانی در رشته های مختلف علمی ادامه داد: گردآوری تمامی نخبگان در یک مکان و امکان افزایش تبادل اطلاعات با یکدیگر و برخورداری از تسهیلات ویژه شاغلان از اهداف برگزاری این همایش است.

وی با بیان این که این جشنواره ویژه سنین زیر 29 سال است، اظهار داشت: این جشنواره برای نخستین بار در ایران برگزار شده است و برای تقویت روحیه خودباوری در بین جوانان تلاش می کند.

کسب رتبه نخست اختراع در سال 86 از بین 7 هزار و 500 نخبه کشور، کسب برترین مخترع سال 87 در دانشگاه آزاد، برترین مخترع سال ایران در سال 88 و کسب رتبه نخست فنی و مهندسی در سال 89 و کسب عنوان برترین جوان ایرانی از جمله این امتیازات است.