آرشیو دوشنبه ۱‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۴۵۸۴
ایران زمین
۲۳

مسافران، هوا، راه ها و شهرها

بارندگی در سواحل شمالی کشور

بنابر تحلیل آخرین داده های هواشناسی امروز دوشنبه در سواحل شمالی کشور و دامنه های رشته کوه البرز و شمال غرب کشور ابرناکی و بارش باران پیش بینی می شود. از میزان بارندگی در روز سه شنبه در این مناطق کاسته می شود. در سایر مناطق نیز آسمان صاف خواهد بود و از روز سه شنبه در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات زاگرس افزایش ابر و احتمال رگبار های پراکنده وجود دارد.

رطوبت 88 درصدی هوای شهرهای جنوب خوزستان

از شنبه شب رطوبت هوای شهرهای جنوب خوزستان در بیشترین مقدار خود به 88 درصد رسیده است.

شدت رطوبت هوا به قدری است که خیابان ها خیس شده و رانندگان با احتیاط بیشتری تردد می کنند. شرجی بودن هوا مردم آبادان و خرمشهر را خانه نشین کرده و باعث شده است که تنها برای انجام کارهای ضروری خود به سطح شهر بیایند.براساس پیش بینی اداره هواشناسی خوزستان، این پدیده تا پایان هفته با شدت و ضعف تداوم خواهد داشت.

عبور وسایل نقلیه در محدوده پل ورسک ممنوع شد

اداره کل راه و ترابری مازندران اعلام کرد: عبور وسایل نقلیه در محدوده پل ورسک محور سوادکوه ممنوع شده است.

عبور وسایل نقلیه در این محدوده به منظور انجام عملیات اجرای ترمیم دال و ژوئن های بزرگ ورسک در محور ارتباطی قائمشهر به گدوک تا روز سه شنبه 9 شهریورماه با رعایت جوانب احتیاط از کنار گذر پل به صورت نوبه ای انجام خواهد گرفت. مرکز اطلاعات راه های استان نیز با دو شماره تلفن 141 (گویا) و 2222320 به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافرین و مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه های استان است.