آرشیو چهارشنبه ۳۱‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۴۷
اخبار کشور
۳

جشن عاطفه ها 8 مهر برگزار می شود

جشن عاطفه ها پنج شنبه 8 مهر با نواختن زنگ عاطفه ها در مدارس در سراسر کشور برگزار می شود.

سعید ستاری، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه در جشن عاطفه های امسال 15 هزار پایگاه اصلی آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند، اظهار داشت: علاوه بر این پایگاه ها، مدارس ابتدایی و راهنمایی آمادگی دارند تا کمک های دانش آموزان و هموطنان را جمع آوری کنند.

وی ادامه داد: همزمان با نواخته شدن زنگ عاطفه ها در سراسر کشور، کمک های مردمی جمع آوری شده و در کوتاهترین زمان ممکن به دست دانش آموزان نیازمند و شناسایی شده می رسد.

ستاری از همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفین در جشن عاطفه ها قدردانی کرد و افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در جشن عاطفه های امسال، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان بسیج مستضعفین حضور خواهند داشت.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) اضافه کرد: پیش بینی می شود براساس ظرفیت های موجود و ابتکارات مجموعه امداد بیش از 10 میلیارد تومان کمک برای دانش آموزان نیازمند و محروم جمع آوری شود.

وی همچنین از شناسایی دانش آموزان نیازمند و محروم توسط انجمن اولیا و مربیان خبر داد و گفت: طبق توافق صورت گرفته بین وزارت آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک ها به سرعت بین دانش آموزان مناطق محروم کشور توزیع می شود.