آرشیو شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۹، شماره ۲۲۳۰
استان ها
۲۳

تدوین راهکار های درآمدزایی پایدار در شهرداری کرج

نازنین میرزایی

دنیای اقتصاد – کرج - معاون اداری مالی شهرداری کرج گفت: با بررسی همه جانبه قابلیت های کرج، راهکار های علمی و عملی درآمدزایی پایدار شهرداری کرج بررسی و تدوین می شود.

مهرداد ترابیان اظهار کرد: شهرداری ها نباید خود را رقیب درآمد مردمی تلقی کنند، بلکه با توانمندسازی مردم در کسب درآمد، زمینه ارتقای درآمد خود را فراهم کنند.

ترابیان تصریح کرد: بی شک کاهش هزینه های غیرضروری وتلاش به منظور تعالی و تحول سازمانی در ساختار اداری شهرداری کرج با بهره گیری از شیوه های نوین علمی و مدیریتی گام نخست در این راه بزرگ خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به پتانسیل های کرج تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی و اقلیم نسبتا مدیترانه ای کرج به واسطه دامنه های خوش آب و هوای البرز و قرار گرفتن در یکی از بزرگترین شبکه های ارتباطاتی کشور، وجود قومیت های مختلف، ایفای نقش استراتژیک در مناسبات کشوری و سرمایه های اجتماعی کم نظیر ساکنان کرج از قبیل تعداد بالای افراد تحصیل کرده، دانشجویان، اساتید و نخبگان ادبی، هنری و... با هیچ یک از شهر های دیگر کشورمان قابل مقایسه نیست.

ترابیان تاکید کرد: در حال حاضر همه آنچه را که برای درآمدزایی پایدار برای شهری نظیر کرج لازم است را در اختیار داریم. ترابیان در پایان عنوان کرد: در تلاش هستیم تا با بررسی همه جانبه موضوع و با مطالعه دقیق قابلیت های کرج راهکار های علمی و عملی جهت درآمدزایی پایدار شهرداری کرج را تدوین کنیم.