آرشیو شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۹، شماره ۴۶۶۶
ورزشی
۲۵

اخبار کوتاه

احتمال بازی ایران – ترکیه

هیات ترکیه ای که به دعوت باشگاه سایپا به تهران سفر کرده بود در نشست مشترک با مسئولان فدراسیون فوتبال از تمایل اردوغان برای برگزاری بازی دوستانه تیم ملی این کشور با ایران خبر داد. تانکورت، مدیرعامل باشگاه کارابوک همچنین گفت: «وزیر ورزش ترکیه در تماس فوری با رئیس فدراسیون این کشور تاکید کرد این بازی در ژانویه انجام گیرد.»

پرسپولیس خواستار تعویق بازی تراکتور

سرپرست باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواستار تعویق بازی این تیم با تراکتورسازی تبریز شد. حبیب کاشانی در نامه خود یادآور شد این تیم تنها چهار روز بعد از دیدار با پیکان باید به مصاف تراکتورسازی برود که عادلانه نیست زیرا برخی تیم ها مثل استقلال یک هفته بعد بازی می کنند.

دایی قول قهرمانی داد

مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت که علی دایی در جلسه فنی پس از باخت به سپاهان قول قهرمانی داد. محمد رسایی همچنین افزود: «دایی در این نشست گفت که بازیکن مازاد ندارد و خواستار جذب ناصحی یا جعفرپور از سپاهان است.» یادآور می شود ناصحی به نفت تهران پیوسته است.

شمسایی نقره داغ شد

در پی شکست خانگی 1-2 فولاد ماهان اصفهان مقابل فولادگستر تبریز مسئولان این باشگاه وحید شمسایی را از حضور در تمرینات منع و با کسر 40 درصدی قرارداد جریمه کردند. از قرارداد سایر بازیکنان هم 20 درصد کسر می شود.

افتتاح خانه کشتی رضا یزدانی

یک خانه کشتی به نام رضا یزدانی در شهرستان جویبار، زادگاه این کشتی گیر افتتاح شد. در جریان دور سوم سفرهای استانی هیات دولت به استان مازندران خانه کشتی به نام رضا یزدانی در شهرستان جویبار، زادگاه این کشتی گیر افتتاح شد.