آرشیو شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۹، شماره ۴۶۶۶
بورس
۱۰

تمبر یادبود بازار سرمایه در نمایشگاه بورس رونمایی می شود

تمبر یادبود بازار سرمایه در چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و خصوصی سازی رونمایی می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان مطلب فوق گفت: این رونمایی در افتتاحیه چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و خصوصی سازی، با حضور وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس کل بیمه مرکزی، رئیس سازمان خصوصی سازی و سایر مقامات ارشد بازارهای سرمایه، پول و بیمه انجام می شود.

سعید مستشار ادامه داد: طراحی این تمبر مبتنی بر نقش بازار سرمایه در راستای توسعه کشور انجام شده است. مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با بیان اینکه تالار مجازی بورس ایران هم در این نمایشگاه فعالیت خود را آغاز می کند، ابراز داشت: همزمان، مسابقه ویژه ای هم در نمایشگاه برگزار شده و به افرادی که در طول بازه زمانی تعریف شده در این مسابقه، بیشترین بازدهی را در تالار مجازی به دست آورند، جوایزی اهدا خواهد شد. وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در مسابقات تالار مجازی بورس ایران، می توانند رتبه های خود را به صورت لحظه ای در میان سایر شرکت کنندگان مشاهده کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: در طول برگزاری نمایشگاه، دوره های آموزشی متنوعی، به صورت عمومی و تخصصی برگزار می شود که در این میان می توان به دوره های آموزشی ویژه سنین مختلف شامل کودکان، نوجوانان و بزرگسالان اشاره کرد.