آرشیو شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۹، شماره ۴۶۶۶
حوادث
۲۶

اعضای باند کفتارها در تله پلیس

گروه حوادث اعضای باند کفتارها که در جریان حمله به زوج های جوان، 9 زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از چندی قبل همزمان با شکایت زوج جوانی در دستور کار ماموران پلیس اداره آگاهی خوزستان قرار گرفت.

مرد جوان با چهره ای هراسان به ماموران گفت: امروز همراه همسرم برای تفریح به حاشیه شهر رفته بودیم که ناگهان شش مرد جوان با اسلحه به طرف ما حمله کردند.

چند تن از آنها پول هایمان را سرقت کرده و دو تن از تبهکاران نیز با تهدید همسرم را مورد آزار و اذیت قرار داده و گریختند. من هم به خاطر این که با اسلحه موردتهدید قرار داشتم نمی توانستم هیچ واکنشی نشان دهم و...پس از این شکایت تیمی از کارآگاهان مسئول رسیدگی به پرونده شده و در نخستین گام به چهره نگاری از دزدان مسلح پرداختند. در حالی که هیچ ردی از کفتارهای فراری در دست نبود شکایت مشابه دیگری در اداره آگاهی مطرح شد.سرهنگ محسنی- رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان- در این باره به خبرنگار ما گفت: بررسی شکایت ها نشان داد، اعضای این باند با پرسه زدن در مناطق تفریحی زوج های جوان را شناسایی کرده و در فرصتی مناسب با تهدید اسلحه نقشه های شیطانی خود را عملی می کردند.

بدین ترتیب در ادامه تجسس های ویژه پلیس، کارآگاهان با ردیابی های تخصصی شش تن از اعضای باند کفتارها را در عملیاتی ضربتی هنگام شکار یکی دیگر از طعمه هایشان به دام انداختند. در بازرسی بدنی از آنها نیز یک قبضه اسلحه کمری کشف شد.اعضای این باند پس از انتقال به اداره آگاهی تحت بازجویی های فنی تخصصی قرار گرفته و به 9 فقره سرقت و آزار و اذیت زنان اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ محسنی، دو تن از اعضای باند، زنان را مورد آزار و اذیت قرار می دادند. این در حالی است که هم اکنون تلاش برای شناسایی سایر قربانیان شیطان صفت ها ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان با اشاره به اعتیاد تبهکاران به ماده مخدر شیشه توصیه کرد، هموطنان هنگام تفریح از رفتن به محل های خلوت و کم تردد خودداری کنند زیرا تبهکاران در محل های شلوغ با توجه به احتمال دستگیری شان کمتر مرتکب جرم می شوند.